حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ «ایثار و مقاومت» در شهرستان #بناب نواخته شد/ ۲۸ هزار دانش آموز بنابی امروز با آغاز سال تحصیلی جدید، راهی مدرسه شدند
23 سپتامبر 2019 - 17:24
شناسه : 2242
بازدید 130
5

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زنگ مهر و مقاومت امروز دوشنبه در دبیرستان پسرانه فشنگچی نواخته شد. به گزارش بناب پرس، فرماندار شهرستان بناب در آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت گفت: امسال ۲۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف با همکاری یک هزار و ۳۰۰ کادر آموزشی و اداری سال تحصیلی جدید را […]

ارسال توسط :
پ
پ

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زنگ مهر و مقاومت امروز دوشنبه در دبیرستان پسرانه فشنگچی نواخته شد.


به گزارش بناب پرس، فرماندار شهرستان بناب در آئین نواختن زنگ مهر و مقاومت گفت: امسال ۲۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف با همکاری یک هزار و ۳۰۰ کادر آموزشی و اداری سال تحصیلی جدید را آغاز و اکنون شاهد حضور آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاسهای درس خواهیم بود.

امین رفیعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: بزرگترین معلمان انقلاب شهدایی هستند که برای آرامش ما و سرافرازی میهن اسلامی جانشان را تقدیم کردند، یعنی در حقیقت شهدای عزیزمعلمان ایثار و فداکاری ما هستند. ما مدیون خون این شهدا هستیم و انشاءالله بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا ادا نماییم.

وی با بیان اینکه مشکلات کنونی که در جامعه مبتلا به هستیم کلید آن دست همین مدرسه ها و کلاس های درس است، گفت: نظام آموزش و پرورش طوری باشد که دانش آموز بعد از ۱۱ یا ۱۲ سال تحصیل فردی باشد که وظایف خود را نسبت جامعه و نظام بخوبی انجام دهد و این امر تحقق نمی یابد مگر اینکه علاوه بر آموزش و تحصیل علم، درس زندگی نیز یاد بگیرد و از این فراگیری در جهت بهبود زندگانی استفاده کند.

فرماندار بناب افزود: با توجه به چشم اندازی که داریم بعد از ۴۰ سال در گام دوم انقلاب باید درکلاس های درس تلاش کنیم فردی بار بیاوریم که جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهد.

وی از اولیاء، معلمین و دانش آموزان خواست با توجه به تغییر رویکرد نظام آموزش و پرورش با اشتیاق کامل در جهت آموزش و یادگیری علوم درسی و فنون زندگی خروجی آموزش و پرورش افرادی باشند که بتوانند وظایف خود نسبت به جامعه، خانواده و نظام را به نحو احسن انجام دهند.

رفیعی در پایان با تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی اذعان کرد: خیرین مدرسه ساز بناب در طول سالهای اخیر همواره در کنار دولت و بوده و اقدامات در خور شایسته ای در حوزه آموزش انجام داده اند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.