حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
همایش پیاده روی خانوادگی بزرگداشت دهه کرامت در بناب برگزار شد
10 ژوئن 2022 - 13:12
شناسه : 11502
بازدید 210
5

همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و دوستداران ورزش در بناب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، این همایش با حضور رئیس هیئت ورزش همگانی آذربایجان شرقی و با همت اداره ورزَش و جوانان، کانون […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و دوستداران ورزش در بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، این همایش با حضور رئیس هیئت ورزش همگانی آذربایجان شرقی و با همت اداره ورزَش و جوانان، کانون خدمت رضوی شهرستان بناب و شهرداری و اعضای شورای شهر و با حمایت مالی شرکت سرمایه گذاری آرتان فردوس دارا، روز جمعه ساعت ۸/۳۰ صبح از مسیر مقابل عمارت شهرداری بناب به سمت ورزشگاه تختی با استقبال بی نظیر مردم برپا شد.

شایان ذکر است در پایان همایش به قید قرعه تعداد ۵۱ جایزه که از طرف اداره ورزش و جوانان، شرکت سرمایه گذاری آرتان فردوس دارا تهیه شده بود، به برندگان اهدا گردید.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.