حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
همایش اقتدار بسیج در شهرستان بناب برگزار شد
24 نوامبر 2023 - 19:18
شناسه : 15849
بازدید 80
2
بمناسبت فرارسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور همایش اقتدار بسیج با حضور مسئولین و قشرهای مختلف بسیجیان در رده های سنی جوانان، نوجوانان، پیشکسوتان و نونهالان شهرستان بناب در مسجد جامع (مصلای اعظم) بناب برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، بسیجیان در این شکوه حضور، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و حریم ولایت به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و در مصلاهای نماز جمعه حضور یافتند.

آنها با سردادن شعار‌های “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “لبیک یا زینب”، “لبیک یا خامنه‌ای”، “ما لشکر ثاراللهیم سیدحسن نصراللهیم” بر تقویت هر چه بیشتر جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و ضرورت مقابله با آمریکای جهان خوار و پیاده نظامش در داخل کشور تاکید کردند.

بسیجیان شرکت کننده در این تجع حماسی، عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی را آغاز نابودی رژیم سفّاک صهیونیستی دانستند و اعلام کردند تا آخرین قطره خون از آرمان قدس شریف و آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین دفاع خواهند کرد تا نماز جماعت را به امامت ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه ای در بیت المقدس اقامه کنند و زمینه ظهور مهدی موعود (عج) بیش از پیش فراهم سازند.

بسیجیان ولایت فقیه را سرلوحه خود قرار دهند/ انتخابات نشانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است

رضا لعلی در این رزمایش با اشاره به اینکه بسیج نیرویی برای تمام زمان‌ها و مکان‌هاست، گفت: بسیج تنها مختص زمان جنگ نیست، بلکه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و… نیز نقش دارد.

فرماندار بناب بسیجی واقعی را کسی دانست که از ولی فقیه پیروی و امر ایشان را کامل به جای بیاورد.

وی به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب چهار عنصر مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را برای انتخابات طرح  کرده است که وظیفه ما بسیجی‌ها در این چهار عنصر بسیار تاثیر گذار بوده و باید در انتخابات برای تحقق آنها تلاش کنیم.

رضا لعلی حضور در انتخابات را ادای دِین شخصی، سیاسی و علمی دانست و افزود: مشارکت در انتخابات عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش خواهد کرد.

سردار سلیمانی صادقانه و خالصانه از انقلاب اسلامی دفاع کرد

حجت الاسلام مجتبی نظری سخنران ویژه این همایش با بیان اینکه عزت، امنیت، استقلال، آزادی که جمهوری اسلامی به ما عطا شده نعمات بزرگی است که باید قدر آنها را بدانیم و برای تحول در سایر بخش‌ها تلاش کنیم، اظهارداشت: تمام کشورهای منطقه، لبنان، غزه، فلسطین، سوریه، عراق و … خط مقاومت را از انقلاب اسلامی ایران آموختند.

وی با اشاره به این‌که وقتی در مسیر انقلاب صادقانه حرکت کنیم خدای تعالی ما را بر جبهه باطل پیروز خواهد کرد و صداقت، ویژگی بارز شهدا به ویژه شهدایی نظیر سردار شهید سلیمانی بود، گفت: شهدا صادقانه و خالصانه برای اسلام و انقلاب مجاهدت کردند، سردار شهید سلیمانی هم صادقانه و خالصانه از انقلاب دفاع کرد.

استاد دانشگاه‌های تبریز با اشاره به جنایات اخیر در غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل تصریح کرد: در سایه بسیج نیروی مردمی و مقاومت، اسرائیل با آن هیمنه و قدرت پوشالی در مقابل نیروهای حماس عاجز مانده و سامانه‌های هوایی، نیروهای اطلاعاتی و گنبد آهنین دیگر جوابگوی مقابله با حماس نیست.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از سر استیصال به قتل عام و کشتار زنان و کودکان فلسطینی روی آورده است، بطوری که در این جنایت ۴۵ روزه بیش از ۶ هزار کودک و ۲ هزار زن کشته است در حالی که حتی یک نفر نیروی حماس را نکشته است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی فقط در برابر نیروی حماس غافلگیر و زمین‌گیر شده است در حالی که هنوز نه حزب الله لبنان دست بکار شده، نه انصارالله یمن، نه عراق و سوریه و نه سردار قاآنی دست بکار شده اند. اگر تمام نیروها اقدام کنند نابودی اسرائیل قطعی خواهد بود.

در انتهای مراسم از خانواده‌های شهید با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:            http://bonabpress.ir/?p=15849

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.