حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعد از ظهر چهارشنبه
22 آوریل 2020 - 16:14
شناسه : 4093
بازدید 99
4

نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعد از ظهر چهارشنبه روابط عمومی داره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای جوی، از نفوذ سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، خبر داد. در اطلاعیه و هشدارجوی اداره کل هواشناسی استان آمده است: بر اساس تحلیل و بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از بعد از ظهر چهارشنبه

روابط عمومی داره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای جوی، از نفوذ سامانه بارشی به استان از بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، خبر داد.

در اطلاعیه و هشدارجوی اداره کل هواشناسی استان آمده است:

بر اساس تحلیل و بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از بعد ازظهر چهارشنبه سوم اردیبهشت، تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت، نفوذ و فعالیت متناوب سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد و برق، وزش باد گاهی شدید، کاهش نسبی دما و در برخی نواحی بارش تگرگ خواهد شد.

بر این اساس،‌ آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها،‌ احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها،‌ در نواحی مستعد بارش تگرگ، احتمال سقوط اشیا و شکستن شاخه‌های درختان در اثر وزش باد شدید و رخداد تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

در این رابطه توصیه می‌شود که شهروندان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند؛ همچنین از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات به دلیل احتمال برخورد صاعقه و وزش باد اجتناب کنند.

این سامانه بارشی روز دوشنبه، هشتم اردیبهشت استان را ترک می‌کند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.