حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب بمناسبت هفته نیروی انتظامی
02 اکتبر 2019 - 20:05
شناسه : 2346
بازدید 173
6

نشست خبری سرهنگ شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با هدف تشریح برنامه های این هفته و ارائه گزارشی از دستاوردهای ناجا در شش ماهه سالجاری، در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی فرماندهی نیروی انتظامی بناب در این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به محضر فرماندهی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست خبری سرهنگ شفقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با هدف تشریح برنامه های این هفته و ارائه گزارشی از دستاوردهای ناجا در شش ماهه سالجاری، در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی فرماندهی نیروی انتظامی بناب در این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به محضر فرماندهی کل قوا، سبز قامتان این نیرو و خانواده آنها اظهار داشت: هفته گذشته هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، یاد و خاطره ۵ هزار شهید، ۱۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده ژاندارمری در طول دفاع مقدس را گرامی داشته و امیدواریم ادامه دهنده راهشان باشیم و شرمنده شهدا نشویم.

وی افزود: بمنظور ارتباط بیشتر با مردم و آگاه سازی مردم از عملکرد این نیرو، گزارش یکساله، بخصوص ششماهه اول سالجاری را تقدیم حضور مردم شریف می کنم؛

سرهنگ شفقی با بیان اینکه در بحث امنیتی در سطح شهرستان مشکل خاصی نداریم، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و وضعیت بیکاری و تاثیر مستقیم آن بر پیامدهای اجتماعی، در بحث آسیب های اجتماعی افزایش ۱۷ درصدی در سرقت نسبت به سال گذشته داریم که بیشتر سرقت ها در خانه باغ ها و ساختمان های نیمه تمام صورت گرفته است، لذا مردم عزیز تدابیر لازم در مراقبت از خانه باغ و ساختمان خود را اتخاذ نمایند.

فرمانده انتظامی بناب عنوان کرد: در بحث تصادفات با کاهش ۳ درصدی تصادفات درون شهری، ۳۴ درصدی تصادفات برون شهری و متاسفانه با افزایش ۱۰۰ درصدی فوتی درون شهری و ۷۰ درصد فوتی برون شهری مواجه هستیم که متاسفانه در مجموع ۲۶ نفر فوتی در سالجاری گزارش شده است، بنابراین رعایت مقررات و قوانین راهنمایی در کاهش تصادفات بسیار ضروری است.

وی با اشاره به وقوع ۳ مورد قتل و افزایش ۶ درصدی نزاع و درگیری تاکید کرد: متاسفانه یک درگیری ساده منجر به قتل می شود و شهروندان عزیز به این موضوع عنایت داشته و آستانه تحمل خود را بالا برده و در اخلاق و رفتار خود تجدید نظر نمایند و به توصیه های اطرافیان و خصوصا بزرگان گوش فرا دهند.

سرهنگ شفقی با برشمردن اقدامات شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان از کاهش ۱۸ درصدی جرائم خبر داد و گفت: مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سالجاری کشف شده که ۹ درصد افزایش نسبت به زمان مشابه دارد.

وی به افزایش ۴۳ درصدی ارزش کالای مکشوفه اشاره کرد و گفت: در بحث کالای قاچاق ۷ درصد افزایش کشف سیگار، ۹ درصد افزایش کشف مشروبات الکلی و ۱۱ هزار درصد افزایش کشف مواد محترقه و کشف مقدار قابل ملاحظه سلاح گزارش شده است.

سرهنگ شفقی با بیان اینکه ۱۰۸۸ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری کردیم، عنوان کرد: دستگیری معتادان نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته و گفته می شود ۸۰ درصد سارقین از معتادان هستند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱ دستگاه خودرو در سال جاری در شهرستان بناب سرقت شده که الحمدلله با تلاش نیروهای خدوم انتظامی ۹۰ درصد آن کشف شده ولی با اینحال شهروندان در مراقبت از خودرو و هدایت آن به پارکینگ خصوصا شب اقدام نمایند.

فرمانده انتظامی بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش کلیه عزیزان نیروی انتظامی در سرتاسر میهن اسلامی علی الخصوص شهرستان بناب، شعار امسال هفته نیروی انتظامی را “پلیس هوشمند، امین مردم” بیان کرد و توانمند سازی، افزایش اثربخشی و مدیریت در هزینه ها را از نتایج پلیس هوشمند برشمرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.