حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
17 مارس 2020 - 16:56
شناسه : 3721
بازدید 89
5

نماینده بناب در مجلس گفت: اقدام خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران در ممانعت از ارسال دارو به کشورمان قطعاً درس عبرت بزرگی برای آنهایی است که دلخوش به لبخند غرب است. به گزارش بناب پرس، ضیاءالله اعزازی ملکی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران از سوی آمریکایی‌ها و جنایت جنگی محسوب […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده بناب در مجلس گفت: اقدام خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران در ممانعت از ارسال دارو به کشورمان قطعاً درس عبرت بزرگی برای آنهایی است که دلخوش به لبخند غرب است.

به گزارش بناب پرس، ضیاءالله اعزازی ملکی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران از سوی آمریکایی‌ها و جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام ضدبشری گفت: از دشمن بیش از این انتظاری نیست زیرا آمریکا دشمن درجه یک جمهوری اسلامی و شیطان بزرگ محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه ان‌شاءالله خداوند ریشه شیطان بزرگ را بخشکاند، افزود: دولتمردان آمریکایی هیچگاه کمکی را به بشریت و انسانیت نکرده‌اند و هرجا هم که حضور دارند به دلیل منفعت‌طلبی‌شان است.
حکومت آمریکا حکومتی ضدبشری است
نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممانعت از ارسال دارو به ایران از سوی آمریکایی‌ها و تهدید و تطمیع شرکت‌های دارویی بین‌المللی برای عدم همکاری با جمهوری اسلامی ناشی از خوی خصمانه دولت آمریکا است.
اعزازی گفت: آمریکایی‌ها شعار حقوق بشر سر می‌دهند اما به تنها چیزی که اهمیت نمی‌دهند بشریت و انسانیت است و حتی اعتقادی هم به این موضوع ندارند.
وی بیان داشت: سنگ‌اندازی رژیم ایالت متحده در ارسال دارو به ایران برای مبارزه با کرونا بخشی از چهره واقعی استکبار جهانی است که ان‌شاءالله با این حقیقت آشنا خواهد شد که حکومت آمریکا حکومتی ضدبشری است.
استفاده از واژه حقوق بشر برای دولتمردان آمریکایی ابزار رسیدن به هدف 
نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولتمردان آمریکا که شعار دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند فقط فریب و سراب است و ای کاش دولت‌های وابسته به رژیم ایالت متحده چشمان خود را بر روی واقعیت باز کرده و حقایق را بینند.
اعزازی خاطرنشان کرد: ایالت متحده هیچگاه دلسوز بشر نبوده و برایش اهمیتی ندارد چه دولتی، چه مردمی و چه حکومتی، چه قومی و چه مذهبی از اقدامات خصمانه ایالات متحده ضرر می‌بینند.
وی افزود: اگر اقدامی از سو ی آمریکایی‌ها در منطقه‌ای از دنیا صورت می‌گیرد قطعاً منافعی را دیده‌اند که کاری را عملیاتی کرده‌اند در غیر این صورت به دفاع از حقوق بشر و شعار حمایتی از انسان‌ها برای دولتمردان آمریکایی به مثابه ابزار برای رسیدن به هدف محسوب می‌شوند.
** توسعه ایران در سایه ۴۱ سال تهدید و تحریم و فشار آمریکا
نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جنایت جنگی آمریکایی‌ها علیه ایران در عدم ارسال دارو بر هیچکس پوشیده نیست هرچند که ما در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فشار و تهدید و تحریم آشنا بوده و به آن عادت کرده‌ایم که بتوانیم در شرایط سخت به پیشرفت و توسعه کشورمان ادامه دهیم.
وی افزود: اقدام خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران در ممانعت از ارسال دارو به ایران در شرایطی که کشورمان درگیر مبارزه با ویروس کرونا قطعاً عبرت بزرگی برای آنهایی است که دلخوش به لبخند غرب هستند که آنها فقط بخشی از توطئه‌های استکبار دیده‌اند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.