حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
معاون آموزش و پژوهش دانشگاه بناب: آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد
02 جولای 2019 - 9:20
شناسه : 1495
بازدید 144
2

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان بناب از برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه بناب خبر داد. به گزارش بناب پرس، میرسجاد هاشمی، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان بناب گفت: آزمون کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان بناب از برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ در دانشگاه بناب خبر داد.

به گزارش بناب پرس، میرسجاد هاشمی، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان بناب گفت: آزمون کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در این شهرستان همچون سالیان گذشته در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸ در ۵ گروه آزمایشی شامل علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجه برگزار خواهد شد.

هاشمی در ادامه گفت: داوطلبان بايد از روز يكشنبه مورخ ۰۹/۰۴/۹۸ لغايت روز چهارشنبه مورخ۱۲/۰۴/۹۸ با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش به نشانيwww.sanjesh.org براي پرينت كارت شركت در آزمون خود اقدام نمايند و داشتن کارت به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی در جلسه آزمون الزامی بوده و در صورت وجود نقص یا مغایرت در کارت ورود به جلسه به باجه رفع نقص که از روز سه شنبه ۱۰ تیرماه در دانشگاه مستقر می باشد مراجعه نموده و نقص موجود را رفع نمایند و همچنین لازم به ذکر است همراه داشتن هرگونه تجهیزات هوشمند در آزمون اکیداً ممنوع است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت به داوطلبان آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ گفت؛ صبح روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی  و علوم انسانی و عصر همان روز داوطلبان گروه آزمایشی هنر به رقابت خواهند پرداخت و صبح روز جمعه ۱۴ تیر ماه داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر همان روز داوطلبان گروه آزمایشی زبان خارجی رقابت خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.