حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه با جدیت پیگیری و اجرا شود/ تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب در اولویت قرار گیرد
03 ژوئن 2022 - 15:57
شناسه : 11486
بازدید 92
3

نماینده بناب گفت: آقای رئیس جمهور! تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب را در اولویت قرار داده و از همین جا قول دهید این ورزشگاه تا پایان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد تا بیش از این شاهد فرسایس آن و هدر رفتن بیت المال نباشیم.: به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده بناب گفت: آقای رئیس جمهور! تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب را در اولویت قرار داده و از همین جا قول دهید این ورزشگاه تا پایان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد تا بیش از این شاهد فرسایس آن و هدر رفتن بیت المال نباشیم.:


به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی با حضور رئیسی، رئیس جمهور ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی شهرستان های مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر و هشترود به رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار داشت: دغدغه همه مردم آذربایجان از ارس تا زرینه رود احیای دریاچه ارومیه است و همه یکصدا از دولت محترم می خواهیم مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه با جدیت پیگیری و اجرا شود.

باقری بنابی بحران آب در جنوب استان را وحشتناک توصیف کرده و افزود: بحران آب وضعیت اشتغال و معیشت قشر کشاورز را با مشکل جدی مواجه کرده سیل مهاجرت به سایر استان ها افزایش یافته است؛ لذا دولتمردان راه حل و تدبیر عاقلانه اندیشیده و اجرا کنند.

وی در ادامه به وضعیت صنعت فولاد و چالش های در منطقه اشاره کرد و گفت: علیرغم شکوفایی صنعت فولاد در استان با چالش های عدیده ای از جمله کمبود مواد اولیه، کمبود آب و برق و آثار زیست محیطی مواجه است.

نماینده بناب سرمایه گذاری به قشر معلم را سرمایه گذاری برای آینده عنوان کرد و گفت: تعیین تکلیف نهایی رتبه بندی و همسان سازی حقوق بازنشستگان این قشر زحمت کش در این شرایط کنونی اقتصادی در جامعه بسیار موثر و تعیین کننده خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه بناب نیز تصریح کرد: علیرغم مسائل زیست محیطی، بهداشتی، معیشتی، اقتصادی و صنعتی از حضرتعالی می خواهم تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب را در اولویت قرار داده و از همین جا قول دهید که این ورزشگاه تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح و به بهره برداری برسد، چون با توجه به اینکه بیش از ۱۲ سال از احداث آن می گذرد، بیش از این شاهد فرسایش بنای این ورزشگاه و هدر رفتن بیت المال نباشیم.

لازم بذکر است حجت الاسلام باقری بنابی به نمایندگی از حوزه های انتخابیه جنوب استان در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه مراغه، بناب، ملکان، لیلان، عجب شیر، هشترود و چاراویماق پرداخت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.