حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مشارکت بالا در انتخابات موجب اقتدار نظام و استیصال دشمن می‌شود
02 مارس 2024 - 13:19
شناسه : 16994
بازدید 80
1
امام جمعه بناب؛ امام جمعه بناب گفت: اگر قاطبه ملت مشارکت پرشور در انتخابات کنند اقتدار نظام بالا رفته و دشمن را مستأصل و مرعوب می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به آیه ۵۸ سوره نساء اینکه خداوند قاطعانه فرمان داده است امانت ها را به صاحبش بسپارید، اظهار داشت: این اصل یکی از موارد حقوق بشر در اسلام بوده و تک تک رأی شما مردم در سرنوشت امور کشور تأثیرگذار است.

وی افزود: کرسی های مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی امانت هستند و باید دقت کرد چه کسی را برای اسرار، اموال و رموز سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور مسلط می کنیم.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه با مطالعه و بررسی سوابق و عملکرد کاندیداها، دیانت، امانتداری، تعهد و تخصص افراد به آنها رأی بدهیم، تصریح کرد: نماینده ای که رأی گرفت و به مجلس راه یافت در حقیقت چکیده و عصاره ملت محسوب شده و عزت، رونق و پیشرفت کشور از افکار، آرا و نظرات بلند نمایندگان مجلس نشأت می گیرد و مجلس باسواد، امین و متعهد در همه قوا تأثیرگذار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی هر فرد است، گفت: رأی دادن حق آحاد ملت است و اگر کسی عقب نشیند و رأی ندهد به خود و کشور خیانت کرده و دیگر حق گلایه و اعتراض ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه یکی از حربه‌های مهم و مؤثر در طول این ۴۵ سال در عرصه‌های بین المللی همین انتخابات است، ابراز امیدواری کرد: اگر قاطبه ملت مشارکت پرشور در انتخابات کنند اقتدار نظام بالا رفته و دشمن را مستأصل و مرعوب می‌کند.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=16994

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.