حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
16 سپتامبر 2020 - 19:09
شناسه : 5349
بازدید 112
7

در مراسمی با حضور نماینده، فرماندار و مسئولین شهرستان، رئیس و اعضای شورای شهر بناب جواد نظام پرست به عنوان شهردار بناب معارفه شد. به گزارش بناب پرس، پس از فراز و نشیب‌هایی که شورا و شهرداری بناب در سه سال اخیر پشت سر گذاشت روز چهارشنبه شهردار بناب با رأی اعضای شورا انتخاب و معرفی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در مراسمی با حضور نماینده، فرماندار و مسئولین شهرستان، رئیس و اعضای شورای شهر بناب جواد نظام پرست به عنوان شهردار بناب معارفه شد.

به گزارش بناب پرس، پس از فراز و نشیب‌هایی که شورا و شهرداری بناب در سه سال اخیر پشت سر گذاشت روز چهارشنبه شهردار بناب با رأی اعضای شورا انتخاب و معرفی شد و کار رسمی خود را آغاز کرد.

محمدباقر ولایی (صحرایی) رئیس شورای اسلامی شهر بناب در این جلسه اظهار داشت: با مدیریت جهادی باید کارهای عقب افتاده را جبران کرد تا مردم متضرر نشوند.

وی با اشاره به سپری شدن نیمه اول سال و کارهای نیمه تما شهرداری خطاب به شهردار منتخب افزود: به آقای نظام پرست عرض میکنم برنامه های خود را طبق بودجه مصوب شورای شهر بناب جلو ببرند.

رئیس شورای شهر بناب به اعتماد مردم نسبت به شهرداری اشاره کرد و گفت: از تمامی همکاران شهرداری و شورای شهر تقاضا دارم که با شهردار منتخب همکاری کنند تا مردم با شهرداری آشتی کنند

ولایی افزود: امیدواریم ما بیشتر از این شرمنده مردم نشویم

رفیعی فرماندار شهرستان بناب در این جلسه اظهار داشت: آقای نظام پرست یک شخصیت فرهنگی میباشند و مطمئنم به وظایف فرهنگی شهرداری نیز عمل خواهند کرد

وی تصریح کرد: متاسفانه عملکرد شهرداران گذشته راضی کننده نبود امیدواریم ایشان از این فرصت استفاده کرده و یک کارنامه قابل قبول به مردم ارائه دهند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابینماینده شهرستان بناب نیز در این جلسه اظهار داشت: ما مجبوریم نام برخی شهرها را ببریم تا شاید برخی ها به خودشان بیایند؛ علت انجام کارهای خوب در شهر مراغه شهرداری و شورای پای کار است

نماینده بناب افزود: همیشه سعی کرده ایم به شهرداران وقت با تمام قوا کمک کنیم و در مدت باقی مانده نیز همینطور خواهد بود

وی با اشاره به سوابق اجتماعی شهردار منتخب ابراز داشت: انشالله با کمک خداوند با تدبیری که از آقای نظام پرست می بینم ایشان میتوانند هشت سال شهردار بناب باشند

باقری بنابی خاطرنشان کرد: مردم ببینند شهرداری ارائه خدمات میکند پای کار خواهند آمد و به شهرداری کمک خواهند کرد وقتی مردم ببینند مشکل آسفالتشان ، مشکل فضای سبزشان،مشکل مکان های توریستی شهرشان حل شده است عوارض بیشتری از سهمشان نیز پرداخت میکنند.

وی عنوان کرد: شعار آشتی مردم با شهرداری و شورا بهترین شعار و بهترین کار است و لازمه آن شفاف سازی شهرداری میباشد

نماینده بناب با اشاره به اهمیت و ضرورت جذب سرمایه گذار برای پیشبرد برنامه های عمرانی شهرداری گفت: سرمایه گذار جایی را برای سرمایه گذاری انتخاب خواهد کرد که ارزشش را در آنجا بدانند و به او امتیاز بدهند و آقای نظام پرست باید روی این مسئله کار کند.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: بنده قول میدهم بصورت کامل در خدمت کمک شهرداری باشم و هر کمکی بتوانم به شهرداری بناب بکنم.

نظام پرست شهردار منتخب بناب در ادامه این جلسه اظهار داشت: اگر نظام پرست بسوزد و تمام شود مهم نیست بناب نباید تمام شود.

وی افزود: سوختن و کار کردن از بنده، حمایت و همکاری از مردم عزیز؛ لذا بنده فقط با اتکا به مردم این مسئولیت خطیر را قبول کردم.

نظام پرست تصریح کرد: شهرستان بناب نسبت به جمعیت و محیط کوچکش طبق آمار رسمی در تبادالات اقتصادی از ۴۰ در صد استان های کشور بالا تر است و این اتفاق نباید ضربه ای به محیط زیست شهر وارد کند.

وی از شهروندان خواست: از شهروندان عزیز بناب میخواهم تفکیک زباله را از مبدا شروع کنند، زباله یک ثروت است و نباید همه آن ها دفن شود ما باید مواد بازیافتی را به مرحله بازیافت برسانیم.

شهردار منتخب بناب گفت: در کف شهر مشکلات زیادی داریم ما از نظر آسفالت ،محیط زیست و پیاده رو ها وضعیت خوبی نداریم و باید همه تلاش کنیم

نظام پرست با اشاره به اینکه ساخت و ساز در شهرمان باید رونق گیرد، افزود: در همین راستا به زودی کمیته تسهیل ساخت و ساز را در شهرمان ایجاد خواهیم کرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه ما هم اکنون به اعتماد مردم نیاز داریم، خاطر نشان ساخت: مردم از این لحظه فکر کنند شهرداری تازه تاسیس شده است و ما از همین لحظه شروع به کار خواهیم کرد.

در پایان جواد نظام پرست به عنوان شهردار جدید بناب معارفه و از خدمات کریم صمدزاده سرپرست شهرداری بناب تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.