حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
مراسم احداث ساختمان پاسگاه محیط بانی روستای قره قشلاق بناب برگزار شد
08 ژوئن 2019 - 23:04
شناسه : 1298
بازدید 185
3

مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه محیط بانی در روستای قره قشلاق بناب با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد. به گزارش بناب پرس، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان پاسگاه محیط بانی روستای قره قشلاق با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجانشرقی، فرماندار بناب، رئیس اداره محیط زیست و مسئولان شهرستان با هدف […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم کلنگ زنی احداث پاسگاه محیط بانی در روستای قره قشلاق بناب با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.


به گزارش بناب پرس، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان پاسگاه محیط بانی روستای قره قشلاق با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجانشرقی، فرماندار بناب، رئیس اداره محیط زیست و مسئولان شهرستان با هدف ارتقاء توان حفاظت فیزیکی در تالاب قره قشلاق و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی برگزار شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای این مراسم بالا بردن حفاظت فیزیکی تالاب قره قشلاق را یکی از برنامه های مهم این سازمان عنوان کرد و گفت: هر تالاب در سطح کشور به نوبه خود در بالا بردن بهبود معیشت مردم بومی منطقه موثر است بنابراین حفاظت از این تالاب ها تنها با کمک اهالی منطقه امکان پذیر خواهد بود.
حمید قاسمی با بیان اینکه پیگیر ارتقاء تالاب قره قشلاق بناب به زیستگاه حیات وحش هستیم، گفت: با توجه به وجود تالاب قره قشلاق و آب و هوای مناسب به شورای عالی محیط زیست پیشنهاد شده است این منطقه به زیستگاه حیات وحش ارتقاء پیدا کند که ساخت این پاسگاه می تواند در این تصمیم موثر باشد.
در ادامه این مراسم فرماندار بناب با تاکید بر اینکه تالاب قره قشلاق دارای پتانسیل و ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف است، اظهار داشت: این تالاب می تواند در رونق و بهبود معیشت مردم منطقه بخصوص اهالی روستای قره قشلاق بسیار موثر باشد.
رفیعی با بیان اینکه هدف اصلی از احداث پاسگاه محیط بانی در این محل افزایش حفاظت فیزیکی است، تصریح کرد: تالاب قره قشلاق متعلق به خود مردم است و انتظار داریم خود اهالی در حفاظت از آن همکاری خوبی با دولت داشته باشند.
وی در پایان از اتمام این پروژه تا ۵ ماه آینده خبر داد و گفت: این پروژه در زیر بنایی به متراژ ۱۹۲ متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.
گزارش تصویری؛

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.