حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
قدردانی فرماندار بناب از همراهی مردم در روز ۱۳ بدر
02 آوریل 2020 - 15:38
شناسه : 3823
بازدید 76
4

فرماندار شهرستان بناب از همراهی مردم در روز ۱۳ بدر قدردانی کرد امین رفیعی با اشاره به همراهی مردم در ۱۳ بدر امسال در جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: جا دارد از همکاری صمیمانه مردم عزیز بناب با طرح فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با کرونا صمیمانه قدردانی نمایم . وی افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار شهرستان بناب از همراهی مردم در روز ۱۳ بدر قدردانی کرد

امین رفیعی با اشاره به همراهی مردم در ۱۳ بدر امسال در جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: جا دارد از همکاری صمیمانه مردم عزیز بناب با طرح فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با کرونا صمیمانه قدردانی نمایم .

وی افزود: اینکه مردم شهرستان به هشدارها توجه کردند و در ۱۳ بدر در خانه ماندند، برای همه دست اندرکاران و زحمت کشان مبارزه با کرونا موجب دلگرمی هست.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بناب تاکید کرد: از نیروهای نظامی و انتظامی، پلیس راه و راهور، هلال احمر، راهداری، شهرداری بناب و خوشه مهر و دهیاران عزیز که از ساعات اولیه امروز در اجرای این طرح یاریگر ما بوده اند و همچنین پایگاه های خبری و سازمانهای مردم نهاد و بزرگان شهرستان خصوصا امام جمعه محترم که در آگاهی بخشیدن به مردم عزیز سعی وتلاش نمودند، تقدیر و تشکر می نمایم.

فرماندار بناب افزود: از مردم عزیز شهرستان بناب انتظار دارم تا با اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، پرسنل فداکار شبکه بهداشت و کادر درمانی بیمارستانها را در مبارزه با این ویروس یاری نموده و انشالله به زودی این بلای همه گیر با یاری همدیگر از سطح جامعه دفع گردد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.