حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرمانده سپاه بناب: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود/ به برکت انقلاب اسلامی آمریکا و غرب رو به افول است
29 ژانویه 2019 - 22:27
شناسه : 521
بازدید 153
7

فرمانده سپاه ناحیه بناب: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود/ به برکت انقلاب اسلامی آمریکا و غرب رو به افول است سرهنگ دوستی صبح دوشنبه ۸ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دهه فجر […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه بناب: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود/ به برکت انقلاب اسلامی آمریکا و غرب رو به افول است

سرهنگ دوستی صبح دوشنبه ۸ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه با عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دهه فجر مایه سربلندی و عزت ملت ایران و حاصل پشتیبانی، بصیرت و ایثارگری ملت ایران در سایه ولایت فقیه است و انقلاب اسلامی انقلاب الهی، مردمی است که ریشه استبداد و وابستگی را قطع و رژیم دیکتاتوری را از پای درآورد.
وی از استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و افزود: دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جدید تبیین شود چرا که قبل از انقلاب چه بودیم و الان کجا هستیم، قبل از انقلاب ده برابر امروز نفت صادر می شد در حالیکه از ابتدایی ترین تکنولوژی محروم بودیم.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بناب از برگزاری ۲۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای شهرستان در ۲۰ بهمن در مصلا، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه انقلاب فاطمی، افتتاح خانه محروم و طرح محرومیت زدایی، مراسم زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی میز خدمت در مصلا و پاسخگویی مسئولین به مشکلات مردم بخشی از برنامه های دهه فجر امسال هستند.
وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه کتابخوانی، مسابقات مختلف ورزشی، ارائه عملکرد ۴۰ ساله ادارات و افتتاح چند طرح و پروژه عمرانی را از دیگر برنامه های این ستاد در ایام دهه فجر برشمرد.
سرهنگ دوستی عزت و اقتدار ملت ایران را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: فرماندهان دوران دفاع مقدس در اوج جنگ نابرابر و تحریم ذره ای از پای ننشستند و نگفتند که بخاطر تحریم نمی توانیم مقاومت کنیم و باید تسلیم شویم، بلکه گوش به فرمان ولایت فقیه تا پای جان مقاومت و ایستادگی کردند.
وی افزود: اگر به فرامین رهبری گوش دهیم و از توانمندیهای داخلی و جوانان کشورمان استفاده کنیم، موفق خواهیم بود و دشمن این را بداند حزب الله و نیروهای ارزشی هرگز اجازه نخواهند داد آمریکائیها که با خون و شهادت از در خارج شده اند دوباره از پنجره وارد این کشور شوند.
فرمانده سپاه بناب خاطرنشان کرد: افول غرب و آمریکا و پیشرفت جمهوری اسلامی را بنگرید، آمریکا با صرف هزینه های هنگفت در نهایت دست خالی منطقه را ترک کرد و رئیس جمهور آمریکا مخفیانه به عراق می آید و می رود در حالیکه مسئولین ما با چه عزت و احترام به کشورهای منطقه سفر می کنند.
وی تاکید کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی سراسری مشت محکمی را بر دهان آمریکا و استکبار جهانی خواهند زد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.