حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرمانده انتظامی بناب: بحث مبارزه با مواد مخدر از اولویت های اساسی نیروی انتظامی است
16 ژوئن 2019 - 21:29
شناسه : 1346
بازدید 199
9

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است که ناجا در این راستا از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده کرده و ادامه خواهد داشت. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بحث مبارزه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است که ناجا در این راستا از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود استفاده کرده و ادامه خواهد داشت.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: طی سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت مبارزه با مواد مخدر انجام شده امسال نیز این مهم را با جدیت ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: در سال ۹۷ عوامل انتظامی بناب ۱۳۱ طرح پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده و در این راستا ۲۲۲ کیلو و ۳۱۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۱۶ نفر قاچاقچی و ۸۱۰ نفر معتاد تابلو و متجاهر دستگیر شده اند.

وی افزود: در سال ۹۸ سه ماهه اول، ۳۶ طرح پاکساری مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی انجام و در نتیجه ۱۳۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر و قاچاقچی و ۳۴۶ نفر معتاد تابلو و متجاهر دستگیر و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ شفقی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیریهای منظم سپاه پاسداران و تقدیر از آموزش و پرورش بابت اهتمام آموزش همگانی در مدارس، از کلیه نهادهای دولتی و غیر دولتی بخصوص عموم مردم خواست که در این راستا با پلیس همکاری تنگاتنگ داشته و اخبار مواد مخدر را در اختیار پلیس قرار دهند.

وی ضمن درخواست از اداره بهزیستی بر ترک اعتیاد کامل معتادین گفت: این افراد اگر بعد از خروج از مراکز ترک اعتیاد نظارت و کنترل نشوند، باز به سمت اعتیاد روی آورده و برای تامین هزینه های اعتیاد دست به سرقت خواهند زد که اکثر سرقت های خودرو و اماکن توسط افراد معتاد صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در پایان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابت تشکیل کمپ اعتیاد و انجام آزمایشات مربوطه تشکر و خواستار تداوم برگزاری موفق آموزش های همگانی آثار سوء اعتیاد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.