حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: پرداخت ۲۷ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در سال ۹۷/ رشد ۶۷ درصدی صادرات در بناب
12 مارس 2019 - 17:19
شناسه : 826
بازدید 171
4

پرداخت ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال ۹۷/ رشد ۶۷ درصدی صادرات بناب به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در آخرین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب در سال ۹۷ با بیان اینکه هدف از تشکیل این کارگروه رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه گذاری است؛ اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

پرداخت ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال ۹۷/ رشد ۶۷ درصدی صادرات بناب

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در آخرین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب در سال ۹۷ با بیان اینکه هدف از تشکیل این کارگروه رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه گذاری است؛ اظهار کرد: حوزه تولید و اشتغال در شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت ها برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید استفاده کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط بخش های دولتی و خصوصی برای افزایش اشتغال زایی و افزایش تولید در شهرستان افزود: طی سال جاری ۱۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان برای رونق واحدهای تولیدی شهرستان اختصاص یافته بود که ۱۰ میلیارد تومان آن پرداخت و دو طرح دیگر نیز در شرف دریافت تسهیلات هستند.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب سپس از پرداخت تسهیلات برای ۸۳ طرح اشتغال زایی در سطح روستاهای شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای ۱۳ طرح فراگیر نیز ۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که به دلیل بالا بودن نرخ های سود بانکی از آن استقبال نشد.

رفیعی، از پرداخت ۲۷ میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳ هزار تن کالا از طریق گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۷۰ هزار تن بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب اذعان کرد: از نظر ارزش ریالی نیز این میران کالای صادراتی در سال جاری ۹۸ میلیون دلار است که در مدت مشابه سال قبل ۶۰ میلیون دلار بود و باوجود محدودیت های صورت گرفته جهش خوبی را در صادرات شهرستان شاهد بوده ایم.

رفیعی تصریح کرد: کارگروهی در سطح شهرستان تشکیل و به طور سرزده از طرح هایی که به آنها تسهیلات داده شده است، بازدید خواهد کرد و اگر واحدی بعد از دریافت تسهیلات آن را در محل دیگر خارج از اشتغال زایی و تولید هزینه کند، با آن واحد برخورد خواهد شد.

وی افزود: در سال ۹۴ بابت ۵۰ هکتار زمینی که توسط مرکز ایستگاه تحقیقاتی جهادکشاورزی برای توسعه فضاهای فیزیکی دانشگاه بناب اختصاص یافت، از این محل ۶ میلیارد تومان به این مرکز پرداخت و مقرر شد که با این مبلغ در راستای تولید بوقلمون و ایجاد اشتغال به کارگیری شود که طی این مدت تنها به احداث دو فقره سوله ۴۰۰ و ۱۷۰ متری اکتفا شده است و با وجود پیگیری های فرمانداری و نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی هنوز مرکز تحقیقات جهادکشاورزی به تعهدات خود عمل نکرده است.

فرماندار بناب تأکید کرد: شدیداً از این جهت گله مند هستیم و مسئولان امر باید در این خصوص پاسخگو باشند که مبلغ ۶ میلیارد تومان کجا هزینه شده و کی هزینه خواهد شد؟!

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.