حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: نبود مرکز فرماندهی برای انجام امور فرهنگی در کشور
03 فوریه 2019 - 18:28
شناسه : 566
بازدید 74
7

فرماندار بناب مطرح کرد: نبود مرکز فرماندهی برای انجام امور فرهنگی درکشور فرماندار بناب گفت: هم اکنون قریب به ۳۷ نهاد فرهنگی در کشور متولی مسائل فرهنگی هستند و با تشتت آرا در این خصوص روبه‌رو هستیم. به گزارش بناب پرس، امین رفیعی صبح امروز در نشست کار گروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب مطرح کرد: نبود مرکز فرماندهی برای انجام امور فرهنگی درکشور
فرماندار بناب گفت: هم اکنون قریب به ۳۷ نهاد فرهنگی در کشور متولی مسائل فرهنگی هستند و با تشتت آرا در این خصوص روبه‌رو هستیم.

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی صبح امروز در نشست کار گروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با بیان اینکه فعلاً نهادهای رسمی کشور تکلیف خود را با موضوع فضای مجازی مشخص نکرده‌اند؛ اظهار کرد: بعد از گذشت یک سال از طرح این موضوع به این نتیجه رسیده‌ایم که در بحث فضای مجازی ابتکار عمل را به دست گیریم.
وی افزود: با وجود اینکه در کشور متولی فرهنگی زیادی وجود دارد و هر کدام آنها نیز از بودجه‌های لازم برخوردار هستند ولی در بحث مسائل فرهنگی جزیره‌ای عمل می‌شود و نتایج آن را شاهد هستیم.
رئیس کار گروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به مشکل سد معبر در سطح شهرستان گفت: در این زمینه شهرداری و نیروی انتظامی اقداماتی را از چند ماه پیش آغاز کرده‌اند ولی برای حل این مشکل نیاز به کار فرهنگی بیشتری است و برای رفع مشکل سد معبر باید خود مردم پای کار بیایند.
رفیعی سپس با اشاره به اینکه استفاده از مواد محترقه در ایام آخر سال در سطح کشور به یک معضل تبدیل شده است؛ تصریح کرد: سنت‌های اصیل و باستانی کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شده‌اند و مواد محترقه جای برنامه‌های سنتی را گرفته است و به علت عدم فرهنگ‌سازی میدان را واگذار کردیم و این یک زنگ خطر است و برای برون رفت از شرایط فعلی باید چاره‌سازی شود.
وی با اذعان به اینکه ارتباط ادارات با خبرنگاران شهرستان ضعیف است، از مسئولان ادارات خواست با انتخاب افراد کاربلد و علاقمند در پست‌های روابط عمومی در ارائه عملکرد فعالیت‌های اداره خود تسریع کنند.


نماینده عالی دولت در شهرستان بناب یادآور شد: ارائه اخبار حوادث شهرستان باید از کانال مدیریت بحران انجام گیرد که مسئولیت مدیریت بحران در شهرستان‌ها فرماندار است و در مواقع پیش آمده افراد و اشخاص از هرگونه اظهارنظر اجتناب کرده و اجازه دهند اخبار صحیح و واقعی انتشار یابد.
رفیعی در ادامه سخنان خود بر ساماندهی متکدیان در این شهرستان تأکید کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.