حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: جشن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج باید باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود/ تفکر و روحیه بسیج از ابتدای انقلاب در تمام عرصه ها موجب موفقیت و پیشرفت کشور شده است.
22 اکتبر 2019 - 20:27
شناسه : 2470
بازدید 83
7

فرماندار بناب: جشن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج باید باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود/ تفکر و روحیه بسیج از ابتدای انقلاب در تمام عرصه ها موجب موفقیت و پیشرفت کشور شده است. به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج، راهپیمایی ۱۳ آبان و رزمایش گردان های […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب: جشن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج باید باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود/ تفکر و روحیه بسیج از ابتدای انقلاب در تمام عرصه ها موجب موفقیت و پیشرفت کشور شده است.

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج، راهپیمایی ۱۳ آبان و رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال از تشکیل بسیج به فرمان رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی می گذرد و امسال جشن ۴۰ سالگی تشکیل بسیج مستضعفین باید با شکوه تر از سالهای قبل برگزار شود.

وی افزود: تفکر و روحیه بسیجی در عرصه های مختلف موجب موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی شده است که از ابتدای انقلاب شاهد آن هستیم.

رفیعی گفت: فعالیت های بسیج تنها در عرصه نظامی ختم نمی شود، بلکه بسیج در بسیاری از فراز و نشیب های جامعه مانند محرومیت زدایی و انجام پروژه های ملی فعالیت داشته است.

فرماندار بناب از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در ۹ و ۱۰ آبان سالجاری در بناب خبر داد و از تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی خواست با استفاده از امکانات و ظرفیت های خود در این رزمایش حضوری فعال و منسجم داشته باشند.

رفیعی گفت: ۱۳ آبان نه تنها روز دانش آموز بلکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، بنابراین تمام آحاد مردم بایستی در این راهپیمایی شرکت کنند و وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره با برنامه های مختلف در صدد مقابله با حرکت های ملی همچون ۱۳ آبان بوده و هستند، خاطرنشان کرد: این مردم و دلارمردان بسیجی ۴۰ سال است با حضور گسترده در صحنه ها دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده و هرگز اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نخواهد داد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.