حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: بدنه کارشناسی ادارات شهرستان به قوانین و مقررات اشراف کامل ندارند/ صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری کالا از بناب
17 مارس 2019 - 15:03
شناسه : 839
بازدید 154
7

فرماندار بناب: بدنه کارشناسی ادارات شهرستان به قوانین و مقررات اشراف کامل ندارند/ صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری کالا از بناب به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بناب در سال ۹۷ در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با بیان اینکه بدنه کارشناسی ادارات شهرستان بناب به قوانین و مقررات […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب:
بدنه کارشناسی ادارات شهرستان به قوانین و مقررات اشراف کامل ندارند/ صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری کالا از بناب

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بناب در سال ۹۷ در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با بیان اینکه بدنه کارشناسی ادارات شهرستان بناب به قوانین و مقررات اداری تسلط و اشراف کامل ندارند؛ اظهار کرد: در این خصوص نواقصاتی داریم که اگر این موضوع در ادارات حل نشود، در اجرای قوانین و پاسخ به مطالبات مردم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ توجه به این موضوع جزو دستور کار شورای اداری شهرستان خواهد بود و با تشکیل کلاس ها و دوره های آموزش ضمن خدمت در راستای برطرف کردن این مشکل قدم های لازم را خواهیم برداشت.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به اینکه در سال ۹۷ برای اجرای ۹۰ پروژه مصوب شهرستان ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته بود؛ تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان تنها ۶ میلیارد تومان که ۲۰ درصد را شامل می شد، تخصیص یافت و این نشان می دهد که دولت با مشکلاتی مواجه است.

رفیعی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی نباید به اعتبارات دولتی اکتفا کرد؛ گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه ها استفاده کرد.

وی سپس از اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری بناب خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان بناب تخصیص یافته است که تنها در سال جاری ۸۷ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان زیرسازی و آسفالت ریزی شد.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود از صادرات کالا از طریق گمرک بناب به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار در ۱۱ ماهه امسال خبرداد و گفت: این میزان صادرات در مدت مشابه سال قبل ۶۰ میلیون دلار بود و این نشان می دهد که می توان از ظرفیت بخش تولید و صادرات به نحو مطلوب استفاده کرد.

رفیعی با تأکید بر لزوم چابک سازی در سطح ادارات شهرستان گفت: قطعاً فردی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت بر عهده گرفته است ۲۴ ساعت شبانه روز باید جهادی وار در خدمت مردم و نظام باشد و وقت اداری معنا نداشته باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راستای تأمین امینت شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان بناب از لحاظ شاخص امنیت فوق العاده بالاست و با وجود اینکه موقعیت شهرستان در محور مواصلاتی چندین استان کشور قرار گرفته و حجم بالای قاچاق از این مسیر صورت می گیرد ولی در سایه تلاش عزیزان در این حوزه هیچ مورد امنیتی نداریم.

فرماندار بناب در ادامه تأکید کرد: همچنین به خاطر رعایت حال مردم از سال ۹۸ تمام جلسات شهرستان خارج از وقت اداری برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.