حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
فرماندار بناب: با توجه به وضعیت تامین بودجه در کشور نظارت بر پروژه ها مهم بوده و سهل انگاری یا احیانا خیانت در آن قابل قبول نیست
19 ژوئن 2019 - 22:26
شناسه : 1377
بازدید 96
3

فرماندار بناب: با توجه به وضعیت تامین بودجه در کشور، نظارت بر پروژه ها مهم است و سهل انگاری و یا احیانا خیانت قابل قبول نیست به گزارش بناب پرس رفیعی فرماندار شهرستان بناب صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان گفت: برای سال ۹۷ تعداد ۹۳ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب:
با توجه به وضعیت تامین بودجه در کشور، نظارت بر پروژه ها مهم است و سهل انگاری و یا احیانا خیانت قابل قبول نیست

به گزارش بناب پرس رفیعی فرماندار شهرستان بناب صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان گفت: برای سال ۹۷ تعداد ۹۳ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعریف شده که ۵۸ درصد اعتبارات سال ۹۷ تاکنون تخصیص یافته است.

وی افزود: از از اعتبارات تخصیص یافته بیشترین تخصیص ۸۴% از اعتبارات استانی، کمترین تخصیص ۲۶% از اعتبارات ماده ۱۸۰ است، و این مقدار موجب بروز مشکلات در این طرح ها شده است.

رفیعی تصریح کرد: دولت در کنار اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه های عمرانی شهرستان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرداری و ۸ میلیارد تومان به دهیاری ها کمک کرده است.

نماینده دولت در شهرستان بناب با تاکید بر نظاترت کافی بر پروژه ها از سوی نهادهای مربوطه گفت: با توجه به وضعیت تامین بودجه در کشور نظارت دقیق و کافی بر اجرای پروژه ها مهم است و سهل انگاری یا احیانا خیانت در این مورد قابل قبول نیست.

فرماندار بناب با اشاره به اجرای ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی اذعان کرد: سال گذشته ۷۰ هزار متر قیر رایگان از طریق راه و شهرسازی جذب و آسفالت ریزی شد و امسال ۳۰ هزار متر مربع در ۱۱ روستا آسفالت ریزی می شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.