حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
غرق شدن جوان بنابی در رودخانه زرینه رود
03 آگوست 2019 - 22:28
شناسه : 1722
بازدید 88
2

جوان ۲۷ ساله بنابی به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در زرینه رود میاندوآب غرق شد. به گزارش بناب پرس، به نقل از ایرنا علی مولایی در خصوص این خبر گفت: در پی کسب اطلاع آتش‌نشانان مبنی بر غرق‌شدن یک جوان در  «زرینه‌رود»، امدادگران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. وی با اشاره به اینکه این حادثه در […]

ارسال توسط :
پ
پ

جوان ۲۷ ساله بنابی به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در زرینه رود میاندوآب غرق شد.

به گزارش بناب پرس، به نقل از ایرنا علی مولایی در خصوص این خبر گفت: در پی کسب اطلاع آتش‌نشانان مبنی بر غرق‌شدن یک جوان در  «زرینه‌رود»، امدادگران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در محدوده روستای «لللکو»  از توابع بخش مرکزی این شهرستان روی داده بود، افزود: این جوان اهل شهر بناب آذربایجان‌ شرقی بود که به همراه سه دوست دیگر خود به علت آشنا نبودن به فنون شنا در رودخانه، دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه دوستان وی از خطر غرق‌شدن نجات پیدا کردند، اضافه کرد: جسد این جوان پس از غرق شدن، ناپدید شده بود که ماموران آتش‌نشانی در کمتر از یک ساعت آن را پیدا کردند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.