حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
طی حکمی از طرف ریاست دانشگاه بناب سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب شد
01 ژانویه 2019 - 13:40
شناسه : 354
بازدید 92
5

طی حکمی از طرف دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب؛ دکتر داود جهانی بعنوان سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب منصوب شد. به گزارش بناب پرس؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه با حضور ریاست، مسئول دفترنهاد رهبری، هیات رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه در سالن […]

ارسال توسط :
پ
پ

طی حکمی از طرف دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب؛ دکتر داود جهانی بعنوان سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بناب منصوب شد.

به گزارش بناب پرس؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه با حضور ریاست، مسئول دفترنهاد رهبری، هیات رئیسه و مدیران اجرایی دانشگاه در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب؛ اصلی ترین شاخه ارتقاء و پیشرفت دانشگاه را مقوله ارتباط با صنعت دانست و گفت: هدف اصلی دانشگاه بناب که از دغدغه های وزارت علوم نیز می باشد، تبدیل دانشگاه به یک مرکز فناورانه است و در این راستا سعی داریم با توجه به اینکه شهرستان بناب در کنار دانشگاههای بزرگ از صنعتی ترین شهرهای کشور نیز محسوب می شود؛ با ارتباط صحیح با صاحبان صنایع و همکاریهای متقابل سعی در فعال کردن بیش از پیش گروه کارآفرینی وارتباط با صنعت را داریم.

در ادامه از زحمات مهندس کاوه افتخاری در طول دوران مسئولیت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت تقدیر به عمل آمد و دکتر داود جهانی بعنوان سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت معرفی شد.

دکتر داود جهانی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه بناب، فارغ التحصیل از دانشگاه تورنتوی کانادا بوده و ۱۲ مقاله ISI و بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس های بین المللی داشته و حدود ۱۱ سال تجربه کار صنعتی در ایران و خارج از کشور داشته است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.