حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
12 مارس 2020 - 15:09
شناسه : 3659
بازدید 71
3

با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان سپاه بناب با همکاری پایگاه های بسیج، شهرداری و سایر ارگان ها در حرکتی خودجوش اقدام به گندزدائی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی در سطح شهرستان کردند. به گزارش بناب پرس، فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این عملیات گفت: همانطور که از ابتدا گفتیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان سپاه بناب با همکاری پایگاه های بسیج، شهرداری و سایر ارگان ها در حرکتی خودجوش اقدام به گندزدائی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی در سطح شهرستان کردند.

به گزارش بناب پرس، فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این عملیات گفت: همانطور که از ابتدا گفتیم بسیج در هر برهه زمانی و نیاز کشور لباس رزم خود را تغییر می دهد و پس از جنگ نظامی و اقتصادی، حال لباس رزم بهداشت و سلامت برتن کرده و به مقابله با ویروس خطرناک کرونا رفته است.

وی تصریح کرد: سپاه تنها یک هدف دارد و آن حمایت از انقلاب و مردم است و حالا که نیاز ملت را جنگ بهداشتی می بیند لذا برای صیانت از سلامتی مردم از تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد تا هرچه زودتر این بیماری را نابود کند و امنیت اجتماعی و سلامت را به مردم بازگرداند.

سرهنگ عمران دوستی در خصوص این عملیات بهداشتی گفت: سپاه و بسیجیان با همکاری سایر ارگان های مربوطه در گروهای جهادی مختلف کار ضدعفونی و گند زدایی تمامی شهرستان را تا زمان نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داد و هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد ولی انتظار داریم مردم نیز موضوع را به شدت جدی بگیرند و به توصیه های وزات بهداشت بخصوص ماندن در خانه توجه کنند تا وضیعت از حالت عادی خارج نشود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج حرف خود را در میدان عمل می زنند، گفت: از تمامی مسئولان شهرستان انتظار داریم وارد میدان عمل شوند و کار خود را با برپایی جلسه و غیره محدود نکنند چراکه زمان به سرعت در حال گذر است.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.