حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سید رضا حسینی به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بناب منصوب شد
01 اکتبر 2019 - 17:41
شناسه : 2336
بازدید 148
6

امام جمعه بناب: حجت بر مسئولان شهرستان بناب تمام است به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان بناب و آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور اسدالله ضیایی مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: حجت بر مسئولان شهرستان بناب تمام است

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان بناب و آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور اسدالله ضیایی مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی و البته در غیاب رئیس قبلی ستاد برگزار شد، با بیان اینکه آنطور که شاید و باید نتوانستیم نماز را در جامعه ترویج کنیم؛ اظهار کرد: با وجود اینکه هزینه های زیادی صرف شده ولی باز در عمل مانده ایم.

وی افزود: با وجود حوزه علمیه و عالمان وارسته در این شهرستان حجت بر مسئولان این شهرستان تمام است و در سراسر کشور شهرستانی نمی توانید پیدا کنید که اینقدر امکانات معنوی داشته باشد و ادارات بای به امر برپایی نمازهای باشکوه جماعت اهتمام ویژه ای داشته باشند و فرماندار نیز باید نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه ما مسئولان بیشتر از دیگران در امر نماز کوتاهی کرده ایم و باید مورد سرزنش و ملامت قرار بگیریم؛ تصریح کرد: باید به نماز حریم و حرمت قائل شد و در ترویج آن نیز اهتمام کرد.

باقری بنابی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصر بزازبنابی مسئول اسبق ستاد برای سیدرضا حسینی مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بناب در انجام مسئولیت خطیر خود آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار بناب: مسائل روزمره اداری نباید باعث کمرنگ شدن فریضه نماز شود

امین رفیعی در این جلسه اظهار داشت: مسئله های روزمره اداری نباید باعث کمرنگ شدن این فریضه الهی در جامعه شود.

شهردار بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه در جامعه باید با فرهنگ نامناسب مبارزه کرد؛ گفت: متأسفانه در ادارات و رستوران های بین راهی مکان های برای اقامه نماز تعیین شده اند که مناسب نیستند و اختصاص مکان های نامناسب در کشور برای اقامه نماز به یک فرهنگ غلط در کشور تبدیل شده است.

محبوب تیزپاز نیازی با تأکید بر ضرورت توجه به فرهنگ نماز در جامعه تصریح کرد: تا زمانی که خود مسئولان در صف اول نماز نباشند، قطعاً نمازهای جماعات ما در ادارات کمرنگ خواهند بود.

کلیددار شهر بناب خاطرنشان کرد: نظر بنده این است که باید از خودمان شروع کنیم.

تیزپاز نیاری در ادامه وجود حوزه علمیه را یکی از افتخارات بزرگ این شهرستان دانست و گفت: در چنین شهری نمازخانه ها نیز باید آبرومند و در شأن حوزه علمیه و مردم مؤمن این شهرستان باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان آذربایجانشرقی: مدیران باید بهترین مکان اداره را به نمازخانه اختصاص داد

اسدالله ضیایی در این جلسه با بیان اینکه فرمایش امام راحل(ره) که مجلس در رأس امور است ؛ اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و باید کسانی که دغدغه نماز داشته و به آن اهمیت می دهند، آن ها را به مجلس بفرستیم.

وی در خصوص اقامه نماز جماعت و توجه به فرهنگ نماز بر ضرورت تجهیز نمازخانه ادارات تأکید و افزود: تمام دستگاه های اجرایی باید به نمازخانه زیبا مجهز باشند تا زیبایی نمازخانه ها موجب رغبت در بین کارمندان برای برگزاری نماز جماعت شود و شهرداری ها نیز در احداث پارک های تفریحی و احداث مجتمع های مسکونی به نمازخانه آنها توجه ویژه داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مدیران و مسئولان ارگان های دولتی باید بهترین مکان اداره را به نمازخانه اختصاص داده و خود آنها نیز با حضور در نماز جماعت زمینه شرکت همه کارکنان و کارمندان خود را در این فریضه مقدس فراهم کنند.

ضیایی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصر بزازبنابی، سیدرضا حسینی را به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بناب معرفی کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.