حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
06 می 2020 - 10:18
شناسه : 4207
بازدید 110
6

فرمانده انتظامي بناب گفت: قاطعانه و بدون مماشات با هنجارشکنان که در ملأعام اقدام به روزه خواری کنند برخورد می کنیم به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ «سهراب شفقی» با اشاره به این که همه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم اظهار داشت: به عنوان مسلمان وظیفه داریم که ارزش های دین […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي بناب گفت: قاطعانه و بدون مماشات با هنجارشکنان که در ملأعام اقدام به روزه خواری کنند برخورد می کنیم

به گزارش پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ «سهراب شفقی» با اشاره به این که همه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم اظهار داشت: به عنوان مسلمان وظیفه داریم که ارزش های دین مبین اسلام را به ویژه در ماه ضیافت الهی رعایت کنیم.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ماه نزول برکات الهی به بندگان است و در این ماه بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه های دل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا به مشام می رسد.

سرهنگ شفقی ادامه داد: امیدواریم در این ماه پر از خیر و برکت با دعای مردم روزه دار بلاها و آفت ها به ویژه ویروس منحوس کرونا از جامعه اسلامی دفع شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با تأکید بر برخورد قانونی و قاطع با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری می کنند گفت: نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با افرادی که عمداً در ملأ عام با تظاهر به روزه خواری حرمت این ماه مبارک را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از متصدیان واحدهای صنفی، مسافران و افراد بیمارو همه کسانی که به هر دلیلی دارای عذر شرعی و پزشکی هستند انتظار داریم که حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند.

سرهنگ شفقی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف مربوطه به عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نیز توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی از سوی واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.