حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
سردار نوعی اقدم:تمام دستاوردها و پیشرفت های کشور را مدیون بسیج هستیم/ آمریکا قدرت دارد اما جرات ندارد
24 نوامبر 2019 - 21:59
شناسه : 2783
بازدید 149
5

سردار نوعی اقدم: تمام دستاوردها و پیشرفت های کشور را مدیون بسیج هستیم/ آمریکا قدرت دارد اما جرات ندارد به گزارش بناب پرس، سردار رحیم نوعی اقدم در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه تمام دستاوردها و پیشرفت های کشور را مدیون بسیج هستیم، گفت: بسیج […]

ارسال توسط :
پ
پ

سردار نوعی اقدم:
تمام دستاوردها و پیشرفت های کشور را مدیون بسیج هستیم/ آمریکا قدرت دارد اما جرات ندارد

به گزارش بناب پرس، سردار رحیم نوعی اقدم در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه تمام دستاوردها و پیشرفت های کشور را مدیون بسیج هستیم، گفت: بسیج عامل اصلی برتری فیزیکی و غیرفیزیکی کشور در مواجهه با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ماندگارترین و عالی ترین تابلو بسیجی آرمان های نورانی شهدا است، افزود: افتخار می کنیم که بسیجی هستیم، چرا که دنیا در برابر برتریت تفکر بسیجی عاجز مانده است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و از فرماندهان ارشد مقاومت در سوریه و عراق گفت: اسرائیل که ادعا دارد آن واحد به هر کشوری بخواهد مسلط می شود، اما در برابر حزب الله در پنهان تسلیم می شود که اینها همه در سایه روحیه و تفکر بسیجی و اطاعت رهبری سید حسن نصراله است.

سردار نوعی اقدم به برتریت قدرت نظامی ایران اشاره کرد و افزود: سالهاست روسای جمهور آمریکا خصوصا اوباما و ترامپ دستور حمله به ایران را داده و در عمل جرات نکرده اند، علت این است که دکترین ارتش آمریکا به این موضوع واقفند که حریف قدرت نظامی و مقاومت نهفته ایران نمی شوند.

وی تاکید کرد: آمریکا فقط به دنبال منافع استکباری خود است و هیچگاه مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد؛ هر وقت هم دیدیم لحن آمریکا با ما ملایم تر شده است، دلیلش این است که مقاومت و ایستادگی ما جواب داده و در آمریکا انقلاب شده است.

سردار نوعی اقدم در پایان رمز موفقیت و پیروزی را حفط اقتدار، عزت و تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر اقتدار، عزت، وحدت و روحیه تفکر بسیجی را حفظ کنیم قطعا پیروز خواهیم بود، هر چند دشمنان در صدد ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین هستند تا اهداف شوم و پلیدشان را در کشور عملی سازن

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.