حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
رفیعی فرماندار بناب: آماده باش تمامی ادارات برای مقابله با بحران احتمالی سیل
30 مارس 2019 - 1:26
شناسه : 876
بازدید 95
5

جلسه فوق العاده مدیریت بحران شهرستان بناب جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان بناب عصر روز جمعه به ریاست رفیعی فرماندار بناب و اعضای این ستاد به منظور بررسی اقدامات انجام یافته در خصوص مقابله با احتمال بارشهای شدید هفته آینده تشکیل شد. رفیعی فرماندار شهرستان بناب در این جلسه از ابلاغ دستور آماده […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه فوق العاده مدیریت بحران شهرستان بناب

جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان بناب عصر روز جمعه به ریاست رفیعی فرماندار بناب و اعضای این ستاد به منظور بررسی اقدامات انجام یافته در خصوص مقابله با احتمال بارشهای شدید هفته آینده تشکیل شد.

رفیعی فرماندار شهرستان بناب در این جلسه از ابلاغ دستور آماده باش به تمامی ادارات در طول هفته آینده خبر داد.

وی در ادامه گفت: اقدامات مناسبی در چند روز گذشته توسط نیروهای شهرداری و ادارات خدمات رسان جهت هدایت آبهای سطحی شهر و جلوگیری از نفوذ سیل به داخل شهر در رودخانه های شهرستان انجام شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بناب افزود: هنوز دو سوم ظرفیت سد علویان خالی است. و اقدامات لازم جهت مدیریت سیلاب وارده به پشت سد انجام یافته است.

نماینده دولت در بناب آمادگی مدیران ادارات و تمامی امکانات و ماشین آلات ادارات و نهادها در طول هفته را یادآور شد و از مدیران ادارات مربوطه خواست آمادگی لازم برای انجام اقدامات جهت مقابله با بحران احتمالی را داشته باشند.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دهیاران باید در روستاها حضور داشته و ضمن رصد اوضاع روستاها آمادگی لازم برای مقابله با بحران داشته باشند.

وی از آماده بودن ۱۰ سالن ورزشی با سیستم گرمایش کافی برای اسکان اضطراری در سطح شهرستان خبر داد و افزود: مردم عزیز شهرستان در طول هفته آینده از تردد و نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه ها خودداری کنند و به اطلاعیه های شورای هماهنگی مدیریت بحران توجه کنند.

رفیعی تاکید کرد: اطلاعیه های شورای هماهنگی مدیریت بحران از طریق نماینده صدا و سیما در بناب و روابط عمومی فرمانداری صادر می شود، و مردم به شایعات و مطالب غیر واقعی توجه نکنند.

نماینده عالی دولت همچنین از رسانه های جمعی و خبرنگاران درخواست کرد همکاری لازم با شورای هماهنگی مدیریت بحران را داشته باشند و از پخش اخبار و مطالب غیر واقعی خودداری کنند.

فرماندار بناب در پایان مصاحبه با اشاره به اقدامات انجام یافته جهت لایروبی رودخانه صوفی چای، اعلام کرد: با تجاوز کنندگان به حریم و بستر رودخانه ها برخورد خواهد شد و این افراد از اولین قربانیان سیل خواهند بود.

وی همچنین اعلام کرد: شهرداری، امور آب، راه و ترابری و بخشداری مجاز هستند در حریم و بستر رودخانه ها هرجا که لازم باشد نسبت به لایروبی، ایجاد دیواره، دپوی خاک و حفاری و بستن مسیرهای عبور و مرور و تخلیه خانه ها اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.