حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دیدار فرمانده انتظامی بناب با خانواده شهید جواد فرحی
07 ژوئن 2020 - 21:12
شناسه : 4571
بازدید 220
9

همزمان با سالگرد شهادت شهید جواد فرحی، فرمانده نیروی انتظامی با خانواد این شهید والامقام دیدار کرد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در دیدار با خانواده معظم شهید”جواد فرحی” ،گفت: خانواده هاي معظم شهداء چشم و چراغ ملت و جامعه هستند و این رشد و بالندگي و تعالي کشور عزيزمان […]

ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با سالگرد شهادت شهید جواد فرحی، فرمانده نیروی انتظامی با خانواد این شهید والامقام دیدار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در دیدار با خانواده معظم شهید”جواد فرحی” ،گفت: خانواده هاي معظم شهداء چشم و چراغ ملت و جامعه هستند و این رشد و بالندگي و تعالي کشور عزيزمان ايران درهمه عرصه هاي فرهنگي،اقتصادي،سياسي و علمي به برکت خون شهداء محقق شده است.

وی در اين ديدار، شهدا را نمونه کامل کساني دانست که از دنيا برای آبادي آخرت خويش استفاده کرده‌اند و اظهار داشت: کساني که جان خود را در راه اسلام و ميهن خود فدا مي‌کنند، تکليف خود را ادا کرده‌اند و امروز مسئوليتي سنگين بر دوش ما نهاده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان خاطر نشان کرد: وظيفه امروز مردم و مسئولان ايران اسلامي در قبال فداکاري، ايثار شهدا، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي مقدسي است که آنها به خاطر آن مقابل دشمنان ايستادند.

گفتنی است، در این دیدار ضمن نثار فاتحه به روح این شهید بزرگوار، از یثارگری ها و فداکاری های خانواده اش قدردانی شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.