حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب اظهار کرد:
01 ژانویه 2019 - 22:20
شناسه : 368
بازدید 137
5

کمبود پزشک در آذربایجان‌شرقی نداریم/ طلب ۱۳/۶ میلیارد تومانی از شرکت‌های بیمه‌ای به گزارش بناب پرس، محمدحسین صومی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با بیان اینکه کمبود پزشک در سطح استان آذربایجان شرقی و در شهرستان بناب تأمین شده است؛ اظهار داشت: مراجعه حدود ۱۲۲ هزار نفری به دو بیمارستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

کمبود پزشک در آذربایجان‌شرقی نداریم/ طلب ۱۳/۶ میلیارد تومانی از شرکت‌های بیمه‌ای

به گزارش بناب پرس، محمدحسین صومی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با بیان اینکه کمبود پزشک در سطح استان آذربایجان شرقی و در شهرستان بناب تأمین شده است؛ اظهار داشت: مراجعه حدود ۱۲۲ هزار نفری به دو بیمارستان بناب ظرف ۶ ماه نشان دهنده این است که مردم نسبت به ارائه خدمات در بیمارستان ها رضایت دارند.

 

وی ضمن درخواست و دعوت از خیران برای همراهی دانشگاه علوم پزشکی در توسعه و ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان اذعان کرد: اگر کلینیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب آماده باشد خدمات ارائه شده به مردم و مراجعان را با تعرفه دولتی انجام دهد، دانشگاه علوم پزشکی آماده است نسبت به تأمین پزشک مورد نیاز آن اقدام کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) بناب از ضروریات بوده و جزو دغدغه اصلی مسئولان شهرستان و استان است و بیمارستان فعلی بناب بیش از چند سال دیگر نمی تواند خدمات لازم را به مردم ارائه دهد!

 

وی سپس با اشاره به بدهی بیمارستان های بناب به ادارات خدمات رسان اظهارکرد: با دریافت بدهی شرکت های بیمه ای تمام مطالبات ادارات خدمات رسان تسویه خواهد شد.

 

صومی تصریح کرد: در شرایط فعلی ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلب از شرکت های بیمه ای داریم و در مقابل کل بدهی ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که مطالبه ما بیشتر از میزان بدهی هاست.

وی در خصوص عدم پذیرش دانشجو در مؤسسه سلامت شهرستان بناب نیز خاطرنشان کرد: این مجوز و جذب دانشجو در راستای تأمین نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان بود و چون تعهد ما این است که به تعداد نیروی مورد نیاز که امکان جذب دارد، نیرو تربیت و تولید کنیم، از این رو در صورت نیاز مجدد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به راه اندازی مجدد این مؤسسه اقدام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.