حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری قاتل ۴ عضو یک خانواده
20 ژانویه 2020 - 11:05
شناسه : 3333
بازدید 98
6

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری قاتل فراري ۴ عضو یک خانواده ،در کمتر از ۸ ساعت در اين شهرستان خبر داد به گزارش بناب پرس، سرهنگ «سهراب شفقی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل اعضای یک خانواده ۴ نفره در يكي از محلات اين شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستوركار […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی بناب از دستگیری قاتل فراري ۴ عضو یک خانواده ،در کمتر از ۸ ساعت در اين شهرستان خبر داد

به گزارش بناب پرس، سرهنگ «سهراب شفقی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل اعضای یک خانواده ۴ نفره در يكي از محلات اين شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستوركار كارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل وقوع اعزام و شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان را در دستور کار قراردادند.

اين مقام انتظامي گفت: با تحقيقات و اقدامات به موقع، سريع و هوشمندانه كارگاهان پليس آگاهي، متهم که بعد از انجام قتل به شهرستان سقز در استان کردستان متواری شده بود در كمتر از ۸ ساعت دستگير و جهت سير مراحل قانوني به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ شفقی اظهار داشت: با تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده و اعتراف قاتل مشخص شد، قاتل که با مقتولان نسبت فامیلی داشته به دلیل اختلاف خانوداگی وارد خانه خاله اش شده و اعضای ۴ نفره این خانواده  را با سلاح گرم  به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به قتل مقتولین با تشکیل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.