حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
دستگیری سارقان حرفه ای با ۷ فقره سرقت در “بناب”
30 سپتامبر 2020 - 22:29
شناسه : 5442
بازدید 84
2

فرمانده انتظامی شهرستان “بناب” از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خانه باغ با کشف ۷ فقره سرقت خبر داد به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ ها، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتری ۱۲ […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان “بناب” از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خانه باغ با کشف ۷ فقره سرقت خبر داد

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ ها، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتری ۱۲ اين فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام يك سري اقدامات تخصصی و هوشمندانه موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه ای را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

سرهنگ شفقی با اشاره به اینکه در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقاديری اموال مسروقه كشف و به مال باختگان تحویل شد بیان داشت : افراد دستگیر شده به ۷ فقره سرقت از خانه باغ اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پايان با بيان اين مطلب كه متهمان به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحويل مقام قضایی شد از شهروندان درخواست كرد: هرگونه فعاليت مشكوك افراد و مجرمان را از طريق تلفن ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.