حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
22 اکتبر 2020 - 17:33
شناسه : 5734
بازدید 145
5

جلسه بررسی مشکلات روستای شورگل صبح امروز در فرمانداری بناب برگزار شد جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شورگل با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب، معین مدیر کل نیروگاه های استان، مدیر عامل نیروگاه بناب، معاون سیاسی امنیتی فرماندار بنال، بخشدار مرکزی بناب و دهیار روستای شورگل برگزار شد در […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بررسی مشکلات روستای شورگل صبح امروز در فرمانداری بناب برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شورگل با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب، معین مدیر کل نیروگاه های استان، مدیر عامل نیروگاه بناب، معاون سیاسی امنیتی فرماندار بنال، بخشدار مرکزی بناب و دهیار روستای شورگل برگزار شد

در این جلسه ضرورت انتقال آب پساب نیروگاه بناب جهت کشاورزی روستای شورگل، نصب مخزن در ارتفاعات روستا جهت استفاده از سیستم آبیاری قطره ای، زیر سازی و آسفالت راه روستا به طول ۴ کیلومتر و احداث مدرسه ۶ کلاسه در این روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

‍ فتحی فرماندار شهرستان بناب: از همت مسئولین نیروگاه برای رفع مشکلات روستای شورگل قدردانی می کنیم.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب، جلسه بررسی مشکلات روستای شورگل با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مهندس معینی مدیر کل نیروگاه های استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیر نیروگاه بناب برگزار شد.

در این جلسه فرماندار بناب با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی محرومیت زدایی بوده و می باشد، اظهار داشت:
این پذیرفتنی نیست که پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب همچنان روستاهای ما از امکانات مناسب برخوردار نباشند.
وی با اشاره به اینکه بیش از بیست سال از احداث و بهره برداری از فاز های یک و دو نیروگاه بناب می گذرد، اظهار امیدواری کرد فازهای بعدی نیز با همت متولیان امر بدون مشکل پیش برود و افزود:
انتظار داریم با توجه به اینکه نیروگاه بناب در منطقه روستای ” شور گل” واقع شده است، مسئولین نیروگاه اقدامات لازم برای رفع مشکلات اساسی این روستا را در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه، روستای شورگل بیشترین سهم را ناشی از آلاینده‌های نیروگاه در منطقه داشته است، با خاطرنشان کردن سفر اخیر مهندس طرز طلب مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید برق کشور به این شهرستان و قدر دانی از حسن توجه ایشان و مدیر عامل نیروگاههای استان ، اظهار امیدواری کرد هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی و امکان سنجی استفاده از پساب‌ خروجی و تصفیه شده نیروگاه برای استفاده در امر کشاورزی اراضی روستای شورگل اقدام نمایند و برای رفع برخی مشکلات اساسی روستا از جمله آسفالت معابر روستا و مرمت و آسفالت جاده دسترسی روستا و ساخت یک مدرسه شش کلاسه را در دستور کار قرار دهند.
در ادامه جلسه، مهندس معینی، مدیر عامل نیروگاههای استان، اظهار امیدواری کرد، در راستای قول مساعد مهندس طرز طلب، قطعا اقدامات لازم در خصوص اکثر موارد در خواستی انجام خواهدشد، فقط در خصوص بحث استفاده از پساب نیروگاه برای امر کشاورزی، نیاز به بررسی بیشتر و امکان سنجی و کارشناسی بیشتر داریم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.