حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر شهری در سال جاری
21 جولای 2019 - 20:33
شناسه : 1585
بازدید 75
3

شهردار بناب از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفات شهری بناب در سال جاری خبر داد و گفت: با تمام مشکلانت مالی، شورا و شهرداری به موضوع آسفالت معابر بناب توجه ویژه ای کرده اند. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز با اشاره به تخصیص ۵۰ میلیارد […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهردار بناب از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفات شهری بناب در سال جاری خبر داد و گفت: با تمام مشکلانت مالی، شورا و شهرداری به موضوع آسفالت معابر بناب توجه ویژه ای کرده اند.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز با اشاره به تخصیص ۵۰ میلیارد اعتبار جهت آسفالت معابر شهری بناب در سال جاری گفت: از این مقدار اعتبار ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که پیمانکار آن مشخص و جهت اخذ مجوز به شورای اسلامی شهر معرفی شد و ۳۰ میلیارد ریال دیگر جهت آسفالت سایر محلات هدف شهری در نظر گرفته شده است و با پیمانکار آن به توافق رسیده ایم.

شهردار بناب تولید هزار و ۵۰۰ تن آسفالت از طریق دستگاه بازیافت آسفات که توسط شهرداری نصب و تجهیز شده است عنوان کرد و افزود: این مقدار آسفالت بازیافت شده جهت لکه گیری ۱۳ محله مختف شهری از قبیل فرهنگیان سه، کوی بنفشه، کوی سعدی، خیابان آغاجاری، مقابل پاساژ صدف و مروارید، خیابان طالقانی، پارک فدک، ایثارگران و غیره مصرف شده است.

وی با اشاره بهتخصیص ۴ میلیارد و ۱۷۰ میلون ریال اعتبار برای آسفالت بلواری مطهری گفت: برای آسفالت این منطقه با پیمانکار قرارداد بسته شده است و طی چند روز آینده آسفالت این نقطه از شهر شروع خواهد شد.

تیزپاز همچنین آسفالت ریزی بخش زیادی از محله پاسگاه و دیزج جنوبی یادآور شد و گفت: از ۲۰۰ تن قیر رایگان دریافتی از ردیف سال ۹۷ حدود ۱۵۲ تن در ۲۱ کوچه از این محلات مصرف شده است و مابقی در حال زیر ساخت سازی و آسفالت می باشد.

وی با بیان اینکه از قیر رایگان محلات هدف ۱۸۹ تن در سال ۹۷ تخصیص پیدا کرده است، تصریح کرد: آسفالت محلات آغداش، رسالت و اکبر آباد شمالی با ۲۰ خیابان و کوچه شامال این قسمت از طرح هستند که در صورت تحویل گرفتن قیر رایگان کار آسفالت این محلات نیز شروع خواهد شد.

کلیدار شهر بناب تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات مالی شهرداری به موضوع آسفالت معابر توجه ویژه ای داریم چرا که می دانیم خواسته و اولویت همشهریان از ما توجه به موضوع آسفالت کوچه ها و معابر است.

شهردار بناب در پایان با گلایه از برخی ادارات که بدهی خود را به موقع به شهرداری پرداخت نمی کنند، گفت: متاسفانه اداره آب و فاضلاب از سال ۹۳ به بعد بیش از ۱۰ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار است و با وجود پیگیری های انجام شده تا به این لحظه نتیجه ای حاصل نشده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.