حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره سفیران سلامت
14 نوامبر 2020 - 16:50
شناسه : 5926
بازدید 101
5

بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛ از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد. به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، حسین پارسا مهر در این مراسم اظهار داشت: تک تک دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت ماموریت دارند با آگاه سازی همسالان، […]

ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛ از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، حسین پارسا مهر در این مراسم اظهار داشت: تک تک دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت ماموریت دارند با آگاه سازی همسالان، خانواده و جامعه در قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب همچنین بر تغییر سبک زندگی متناسب با این شرایط تاکید کرد.

بر اساس این گزارش پریناز گنج پور به عنوان برگزیده کشوری در رشته ساخت اپلیکیشن، زینال اسدزاده و رقیه بابائی به عنوان برگزیده استانی و دانش آموزان پریسا عبداله قوچانی، محمد صباغی و یاسین دوستی در رشته مقاله نویسی به عنوان برگزیده استانی انتخاب شدند.

در ادامه این مراسم بمناسبت گرامیداشت هفته بهداشت و روان، در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مشاوران مرکز مشاوره شهید فهمیده آموزش و پرورش شهرستان بناب تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.