حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بناب جزو شهرستان‌های قرمز در تصادفات درون شهری و برون شهری است
23 دسامبر 2019 - 10:31
شناسه : 3087
بازدید 97
6

بناب جزو شهرستان‌های قرمز در تصادفات درون شهری و برون شهری است به گزارش بناب پرس، فرمانده نیروی انتظامی بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با انتقاد از عدم تحقق مصوبات شورای ترافیک این شهرستان گفت: شهرستان بناب دارای ۸۰ هزار خودرو شماره گذاری شده است و به جهت مواصلاتی بودن این شهرستان با […]

ارسال توسط :
پ
پ

بناب جزو شهرستان‌های قرمز در تصادفات درون شهری و برون شهری است

به گزارش بناب پرس، فرمانده نیروی انتظامی بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با انتقاد از عدم تحقق مصوبات شورای ترافیک این شهرستان گفت: شهرستان بناب دارای ۸۰ هزار خودرو شماره گذاری شده است و به جهت مواصلاتی بودن این شهرستان با استان های غربی کشور روزانه شاهد تردد هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین از این شهرستان هستیم.

سهراب شفقی افزود: طرح توسعه و احداث پارکینگ خودرو در بناب جز مطالبات اصلی است و مسئولین شهرستان باید در خصوص احداث پارکینگ در این شهرستان تلاش کنند.

وی با اعلام اینکه خرید و فروش سربازی لغو شده است تصریح کرد: مشمولان غایب و سربازان فراری باید هرچه سریع تر تکلیف خود را با نظام وظیفه روشن کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اداراتی که در ادارات خود از مشمولان غایب و فراری استفاده کنند، در صورت مشاهده، هزینه یکسال سربازی آنها به عنوان جریمه از ادارات مربوطه اخذ خواهد شد.

شفقی در ادامه نسبت به احتکار کالاهای اساسی هشدار داد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور در صورت مشاهده هرگونه کالای احتکارشده با افراد برخورد کرده و از مردم و مسئولین نیز انتظار داریم در این باره با پلیس و نیروی انتظامی همکاری کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.