حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب
18 ژانویه 2019 - 12:20
شناسه : 408
بازدید 82
5

پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب شامگاه چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ با حضور امام جمعه بناب، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجانشرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان در تالار الماس شهر برگزار گردید.   امام جمعه بناب در پنجمین جشنواره […]

ارسال توسط :
پ
پ

پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب شامگاه چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ با حضور امام جمعه بناب، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجانشرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان در تالار الماس شهر برگزار گردید.

 

امام جمعه بناب در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب اظهار کرد:

در قرآن کریم مال و دارایی از نظر مادی، تنها زینت و مایه رونق زندگی دنیوی است و به تنهایی ارزش معنوی ندارد.

ثروت و دارایی که از راه مشروع کسب و در راه های خیر و خداپسندانه مصرف شود مایه رشد و کمال انسانی می شود.

احداث درمانگاه و بیمارستان، مدرسه سازی و ساخت و توسعه حوزه های علمیه مصداق بارز کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه است.

از متولیان امر خیر مدرسه سازی و خیرین مدرسه ساز و دست اندرکاران این جلسه تشکر ویژه دارم و برایشان خداقوت میگویم. مجری عزیز برای ترویج #لهجه_ترکی_بنابی باید در بناب مجری گری نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

پاشایی، مدیرکل آموزش و پروش آذربایجانشرقی در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب:

در سالهای اخیر رتبه استانی فعالیت خیرین مدرسه ساز در تراز اول است؛ روزی نیست که در استان در مورد روند رشد فضاهای آموزشی بناب سخن به میان نیاید.

در ابتدای مسئولیتم در اداره کل طی بازدیدی که از مدارس بناب داشتم در وضعیت نامطلوب قرار داشت، اما الحمدلله در سالهای اخیر به برکت فعالیت گسترده خیرین و پیگیری مسئولین در این شهرستان، #بناب به کارگاه فضای آموزشی تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مطرح کرد:

با اعتبارات محدود دولتی نمی توان به نیازهای آموزش و پرورش در بحث مدرسه‌سازی پاسخ داد. در سطح کشور در رابطه با مدرسه سازی با مشکل اساسی مواجه هستیم.

مجلس در بودجه سال ۹۸ اعتبار قابل توجهی به امر مدرسه سازی در کشور اختصاص داده است.

خدمتگزاران مردم در هر سه قوه با تلاش خود در خدمت به مردم و جلب رضایت آنها گام بردارند تا شرمنده مردم و خون شهدا نباشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی خبر داد

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس در بودجه ۹۸

به گزارش بناب پرس، پیام صدقی در آیین پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب از تعهد ۸۶ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب از تعهد ۸۶ میلیارد تومانی خیرین در جشنواره خیرین مدرسه ساز اخیر در استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: خیران ۷۰ تا ۸۰ درصد تعهدات خود را در این جشنواره عملیاتی کردند.

وی با بیان اینکه مجدانه در راستای توسعه و نوسازی مدارس استان با استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی تلاش خواهیم کرد، خواستار همکاری تمام نهادهای دولتی و غیردولتی برای پیشرفت نظام تعلیم و تربیت کشور شد.

صدقی با بیان اینکه برای سال۹۸ خبرهای خوشی در بحث اختصاص اعتبارات برای تکمیل مدارس مطرح است؛ افزود: بر اساس اظهارات مسئولان مجلس در بودجه سال ۹۸ یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح کشور در نظر گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از این به بعد دیگر پروژه ای نخواهد ماند که خیرین به تعهدات خود عمل کرده باشند و اداره کل نوسازی نسبت به تکمیل آن اقدام نکرده باشد.

 

فرماندار بناب نیز در آیین پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان با تقدیر و تشکر از مساعدت های خیرین در این شهرستان گفت: کار شما خیرین در راستای تربیت انسان هاست.

امین رفیعی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ مدرسه توسط خیرین شهرستان در سطح این شهرستان در حال احداث و یا مرحله کلنگ زنی هستند؛ افزود: سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش زیربنای توسعه پایدار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب اذعان کرد: دولت تلاش می کند در حد توان به تعهدات خود در تکمیل پروژه های مدرسه سازی عمل کند.

 

مدیرآموزش و پرورش بناب:

۳۲ مدرسه شهرستان بناب ۲ شیفته اداره می‌شوند / ۱۶ مدرسه جدید در شهرستان بناب در حال احداث و یا مرحله کلنگ‌زنی هستند

به گزارش بناب پرس، محمود قهرمانی در آیین پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب با بیان اینکه از جمعیت ۱۴۰ هزار نفری بناب ۲۷ هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند؛ اظهار داشت: هم اکنون ۳۲ مدرسه در شهرستان بناب به صورت ۲ شیفته اداره می شوند که تلاش می کنیم نسبت به یک نوبته کردن این مدارس اقدام کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم با احداث و تکمیل پروژه ها ۱۶ مدرسه جدید را در سطح شهرستان آماده کنیم، شاهد موفقیت های بیشتری در زمینه های تحصیلی دانش آموزان منطقه خواهیم شد.

در پایان این مراسم به چند نفر از خیرین مدرسه ساز لوح یادبود اهدا شد.

 

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.