حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری همایش روز جهانی معمار در دانشگاه بناب
07 اکتبر 2019 - 12:55
شناسه : 2387
بازدید 90
4

به مناسبت ۷ اکتبر روز جهانی معمار؛ همایش روز جهانی معماری به همت انجمن علمی معماری با حضور اساتید برجسته کشوری در سالن علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد. به گزارش بناب پرس، دکتر حسین پیری رئیس دانشگاه بناب، در این همایش ضمن تبریک روز جهانی معماری به اساتید و دانشجویان رشته معماری، این روز […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت ۷ اکتبر روز جهانی معمار؛
همایش روز جهانی معماری به همت انجمن علمی معماری با حضور اساتید برجسته کشوری در سالن علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، دکتر حسین پیری رئیس دانشگاه بناب، در این همایش ضمن تبریک روز جهانی معماری به اساتید و دانشجویان رشته معماری، این روز را یک روز بزرگ دانست و گفت: همه ساله ۷ اکتبر، روز جهانی معمار است و این روز بسیار حائز اهمیت است چرا که معماران تمدن ساز هستند و جوامع بزرگ جهانی تمدن خود را مدیون این قشر زحمت‌کش هستند.

دکتر پیری ضمن اشاره‌ای به آیه‌ی قرآنی، یگانه معمار هستی را ایزد متعال دانست و گفت: خدای متعال یگانه معمار هستی می‌باشند که کهکشا‌نها و زمین را با نظم خاصی معماری کرد و انسان را خلیفه‌ی خود بر روی این جهان پهناور قرار داد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.