حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب
16 آوریل 2019 - 23:32
شناسه : 975
بازدید 94
4

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب به ریاست امین رفیعی فرماندار با موضوع برنامه ریزی جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، برنامه ریزی مراسمات جشن نیمه شعبان و ساماندهی امور جوانان برگزار شد. رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی مطرح کرد: سازمان ها و ارگان های هلال احمر، […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب به ریاست امین رفیعی فرماندار با موضوع برنامه ریزی جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، برنامه ریزی مراسمات جشن نیمه شعبان و ساماندهی امور جوانان برگزار شد.

رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی مطرح کرد:

سازمان ها و ارگان های هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد و سپاه پاسداران زحمت کشیدند و برای جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان اقدام کردند و شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاهها و هیئات مذهبی نیز همکاری کردند، لکن راهکار و برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی جمع آوری و ارسال کمک های مردمی از طریق شهرستان و استان اتخاذ شود.

اتاق اصناف تدابیر لازم را برای اعزام نیروهای داوطلب متخصص به مناطق زلزله زده کشور اعمال کند؛ بنابراین افراد متخصص داوطلب اعزام به اتاق اصناف و نیروهای داوطلب مردمی نیز به سپاه ناحیه بناب مراجعه نمایند.

جشن های اعیاد مذهبی بخصوص جشن نیمه شعبان سالیان سال بصورت مردمی برگزار شده و خواهد شد.

کمپین “نه به مواد محترقه” به همت اداره ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد پویندگان مهر و با همکاری اداره آموزش و پرورش اواخر سال گذشته ترتیب یافته بود که یک کار فرهنگی پسندیده بود، و عواقب ناگوار یک بدعت نادرست استفاده از مواد محترقه را به حداقل رساند.

یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد:

با توجه به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام که روز #جوان نامگذاری شده است، مراسم جشنواره حضرت علی اکبر و معرفی و تجلیل از جوانان برتر شهرستان به همین مناسبت اواخر این هفته برگزار خواهد شد.

دیدار با بزرگان و مفاخر شهرستان، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، برگزاری کارگاههای آموزشی با هماهنگی آموزش و پرورش، برنامه های مختلف ورزشی و مراسم غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های این جشنواره میباشد.

اهدای دو روز حقوق کارکنان سپاه بناب به سیل زدگان

کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب در اقدامی خداپسندانه دو روز حقوق خود را به سیل زدگان کشور هدیه کردند.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ پاسدار رضا سروی مسئول بسیج اصناف شهرستان بناب با اعلام این خبر افزود: جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر و پایگاههای مقاومت در روستاها ادامه دارد و از نیروهای داوطلب متخصص در زمینه تاسیسات ساختمانی (لوله کشی و برق کاری) نیز خواست جهت هماهنگی و اعزام به مناطق سیل زده به سپاه ناحیه بناب مراجعه نمایند.

وی همچنین گفت: دو اکیپ جهادی از سپاه ناحیه بناب در دو استان گلستان و لرستان جهت کمک به سیل زدگان حضور دارند.

در انتهای جلسه از خدمات یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان و خجسته مدیر موسسه مردم نهاد پویندگان مهر از طرف فرمانداری شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.

 

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.