حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برای برگزاری کلاس های درس در هر سه وضعیت آمادگی داریم/ ۳۵% فضای آموزشی شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارد
12 آگوست 2020 - 23:05
شناسه : 5104
بازدید 96
6

مدیر آموزش و پرورش بناب: برای برگزاری کلاس های درس در هر سه وضعیت آمادگی داریم/ ۳۵% فضای آموزشی شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارد به گزارش بناب پرس، حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب بمناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران را سفیران آگاهی جامعه عنوان کرد و […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر آموزش و پرورش بناب: برای برگزاری کلاس های درس در هر سه وضعیت آمادگی داریم/ ۳۵% فضای آموزشی شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارد

به گزارش بناب پرس، حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب بمناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران را سفیران آگاهی جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاری یک رسالت بزرگ در جهت انعکاس مشکلات جامعه و تلاش در جهت حل مسائل و مشکلات مردم و تلاش و ایستادگی در پای کار خود با توجه به علاقه و اعتقاد است که شهید محمود صارمی نیز در این راه به شهادت رسید.

مدیر آموزش و پرورش بناب اظهار داشت: پرونده سالتحصیلی ۹۹ – ۹۸ در حالی بسته شد که با انتشار ویروس کرونا متاسفانه سیستم آموزش از اسفندماه از روال عادی خارج شد، ولی خوشبختانه ۸۰% کتب درسی تدریس شده بود و ۲۰% بقیه نیز طبق تصمیم ستاد ملی کرونا از طریق فضای مجازی و آموزش تلویزیونی تدریس و امتحانات پایان سال نیز اخذ گردید.

پارسامهر بازگشایی مدارس در سالتحصیلی ۱۴۰۰ – ۹۹ را روز ۱۵ شهریور عنوان کرد و افزود: برای بازگشایی مدارس با ۶ کارگروه و ۳ حالت برنامه ریزی شده و مشکلات موجود در سالتحصیلی گذشته در شرایط کرونا را بروز کرده و برای هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز بصورت حضوری، ترکیبی و مجازی آمادگی کامل داریم.

وی با اعلام اینکه دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت نام از اولیاء ممنوع است، تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات مدارس اولیاء محترم اگر بخواهند کمک های خودیاری به مدرسه بپردازند، پس از بازگشایی مدارس و تشکیل انجمن اولیاء و مربیان طبق تصمیات انجمن می توانند کمک کنند. ولی در هر شرایط دریافت وجه موقع ثبت نام ممنوع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به اینکه تعداد ۲۱ مدرسه روستایی و ۱۸ مدرسه شهری و در کل ۳۵% فضای آموزشی شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارد، گفت: با استفاده از پتانسیل خیرین محترم وضعیت آموزش و فضاهای آموزشی در بناب بسیار مطلوب است، انتظار دارد خیرین در تامین نیازهای دانش آموزان بی بضاعت و توسعه فضای آموزشی بیش از پیش در کنار آموزش و پرورش باشند.

پارسامهر در ادامه افزود: در حال حاضر ۳ مدرسه خیرساز، ۲ مدرسه مشارکتی و ۵ مدرسه دولتی در حال اجرا هستند که انشاءالله در صدد هستیم دو مدرسه ظفر در محله باقرآباد و عمار خوشه مهر و خانه معلم (در صورت اتمام تجهیزات) را در هفته دولت افتتاح و بهره برداری نماییم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های خیرین از آموزش و پرورش در زمینه های مختلف اظهار داشت: طرح جذب مشارکت های مردمی با عنوان “طرح آجر به آجر” در حال اجراست، با این توضیح که هر شخصی با هر توان مالی می تواند در امر مدرسه سازی مشارکت نماید حتی با یک قطعه آجر

پارسامهر در پایان یادآور شد: با توجه به فرارسیدن دهه محرم، ماه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام، آموزش و پرورش بناب آماده پذیرای حضور هیئات مذهبی جهت اقامه عزا در محوطه مدارس می باشد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.