حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
با اعلام ستاد انتخابات کشور؛ صحت انتخابات در ۶ حوزه‌ انتخابیه آذربایجان شرقی تایید شد
04 مارس 2020 - 19:10
شناسه : 3597
بازدید 89
4

با اعلام ستاد انتخابات کشور، صحت انتخابات توسط شورای نگهبان در ۶ حوزه انتخابیه باقی‌مانده آذربایجان شرقی تایید شد. طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه “تبریز، آذرشهر، اسکو”، “اهر، هریس”، “بناب”، “کلیبر، خداآفرین، هوراند”، “هشترود، چاراویماق” و “ورزقان” نیز به تایید شورای نگهبان رسیده است. به گزارش […]

ارسال توسط :
پ
پ

با اعلام ستاد انتخابات کشور، صحت انتخابات توسط شورای نگهبان در ۶ حوزه انتخابیه باقی‌مانده آذربایجان شرقی تایید شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه “تبریز، آذرشهر، اسکو”، “اهر، هریس”، “بناب”، “کلیبر، خداآفرین، هوراند”، “هشترود، چاراویماق” و “ورزقان” نیز به تایید شورای نگهبان رسیده است.

به گزارش بناب پرس به نقل از ایسنا، پیش از این نیز طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، صحت انتخابات در هفت حوزه انتخابیه استان شامل “بستان‌آباد، سراب، شبستر، مراغه و عجب‌شیر، مرند و جلفا، ملکان و میانه” تأیید شده بود.

بر این اساس، صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان توسط شورای نگهبان تایید شد.

آذربایجان شرقی دارای ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که با تایید صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، نمایندگان ۱۸ کرسی مشخص شدند و صرفا یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه میانه در دور دوم مشخص می‌شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.