حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بنابی
26 فوریه 2020 - 0:03
شناسه : 3557
بازدید 86
3

اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بنابی به گزارش بناب پرس، جمعی از بانوان نیکوکار بنابی موسسه خیریه زینبیه (س) بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز عیدی و جهیزیه خانواده های نیازمند را تامین و به آن ها هدیه کردند. این بانوان نیکوکار در یک سنت خداپسندانه و به صورت خودجوش و مردمی بخشی از کالا های […]

ارسال توسط :
پ
پ

اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بنابی

به گزارش بناب پرس، جمعی از بانوان نیکوکار بنابی موسسه خیریه زینبیه (س) بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز عیدی و جهیزیه خانواده های نیازمند را تامین و به آن ها هدیه کردند.

این بانوان نیکوکار در یک سنت خداپسندانه و به صورت خودجوش و مردمی بخشی از کالا های اساسی مورد نیاز خانواده های مستضعف و بی سرپرست شامل انواع مواد خوراکی و پوشاک و همچنین جهیزیه و سیسمونی نوعروسان دم بخت را تامین و به خانه آن ها فرستادند.

طاهری مسئول خیریه زینبیه (س) بناب گفت: این جهیزیه ها شامل کمد، جارو برقی، چرخ خیاطی، چرخ گوشت، پلو پز، اجاق گاز، بخار پز، اتو، لحاف، پتو، پشتی، ساعت دیواری، سرویس آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد که به همت بانوان فعال قرآنی این موئسسه جمع آوری و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

همچنین موسسه خیریه زینبیه که به همت بانوان بنابی اداره می شود ۴۰۰ خنچه عیدی شامل برنج، قند، چای، گوشت، ماکارونی، روغن، خشکبار، آجیل و شیرینی در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و به خانواده های بی سرپرست و محروم هدیه کردند.

گفتنی است بانوان نیکوکار موسسه خیریه زینبیه (س) علاوه بر تامین این گونه نیاز های خانواده های بی بضاعت از ابتدای سال جاری پانصد میلیون ریال هزینه درمان و داروی بیماران نیازمند را تامین و پرداخت کرده اند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.