حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
09 نوامبر 2020 - 0:03
شناسه : 5872
بازدید 152
4

در راستای پویش #خرید_تبلت_گوشی برای دانش آموزان کم برخوردار؛ اهداء ۱۷۲ دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، شهریار فتحی فرماندار شهرستان بناب اظهار داشت: این اقدامات بزرگی که خیرین شهرستان در […]

ارسال توسط :
پ
پ

در راستای پویش #خرید_تبلت_گوشی برای دانش آموزان کم برخوردار؛

اهداء ۱۷۲ دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، شهریار فتحی فرماندار شهرستان بناب اظهار داشت: این اقدامات بزرگی که خیرین شهرستان در راستای اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی انجام می دهند گامی بسیار ارزشمند در جامعه است.

فتحی از همه افراد جامعه به خصوص افراد توانمند خواست تا در این پویش شرکت کنند و در این حرکت ارزشمند به اندازه توان خود سهیم باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب گفت: یکی از الزامات آموزش در دوران کرونا استفاده از گوشی و تبلت است و آموزش مجازی بدون این امکانات برای دانش آموزان امکان پذیر نخواهد بود.

در ادامه حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، این بیماری به عنوان مهمان ناخوانده، آموزش و پرورش را وارد عرصه جدیدی کرد و شکل آموزش را تغییر داد.

پارسامهر گفت: در این عرصه، به ابزارهای آموزشی جدیدی نیازمندیم که تبلت و گوشی جزئی از آنهاست.

وی با بیان اینکه در شهرستان بناب نیازمند تهیه ۲۵۰۰ تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار هستیم اظهار داشت: ۱۷۲ دستگاه تبلت به ارزش ۵ میلیارد ریال از طریق مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین نیک اندیش شهرستان بناب تهیه شده است.

پارسامهر ادامه داد: با هدف اینکه سایر دانش آموزان نیز از آموزش های مجازی عقب نمانند، نیازمند ورود خیرین نیک اندیش و موسسات خیریه به این امر بسیار مهم هستیم.

یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز گفت: برگزاری چنین پویش هایی، ترویج معروفات است و این امور به عنوان کار خیر و ارزشمند باید تبلیغ و مورد تقدیر واقع شوند.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج ناحیه بناب در جهت اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به عنوان پشتیبان این نوع حرکت ها خواهد بود.

لازم به ذکر است از تعداد ۱۷۲ دستگاه تبلت، ۱۲۸ دستگاه با مشارکت آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۵ دستگاه با مشارکت فرماندار سابق شهرستان، سایر مسئولین شهرستانی و خیرین نیک اندیش از طریق دارالقرآن تهیه و ۱۹ دستگاه از طریق مدیران مدارس تهیه و به دست دانش آموزان کم برخوردار رسانده می شود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.