حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
انتقاد امام جمعه بناب از اظهارات نماینده تهران علیه منافع نظام جمهوری اسلامی در مجلس
18 ژانویه 2019 - 21:57
شناسه : 452
بازدید 68
4

در هر زمانی در میان اهل ایمان عناصری وجود دارند که خداوند در این آیه ۱۷۵ سوره آل عمران از آنها شیطان نام می برد. شیطان، پیروان خود را با چنین وسوسه هایی می ترساند. این سوسه ها و شایعه های روانی تنها در کسانی اثرگذار است که از اولیاء و دوستان شیطان باشد. اما […]

ارسال توسط :
پ
پ

در هر زمانی در میان اهل ایمان عناصری وجود دارند که خداوند در این آیه ۱۷۵ سوره آل عمران از آنها شیطان نام می برد. شیطان، پیروان خود را با چنین وسوسه هایی می ترساند. این سوسه ها و شایعه های روانی تنها در کسانی اثرگذار است که از اولیاء و دوستان شیطان باشد. اما افراد با ایمان ثابت قدم هستند یعنی ایمان واقعی با ترس از غیر خدا سازگار نیست.

در نتیجه هر جا ایمان نفوذ کرد، شهامت و شجاعت و همت و غیرت و مقاومت و مردانگی به همراه آن ریشه دوانیده و نفوذ خواهد کرد. مؤمن حقیقی در مسیر حرکت الهی خود از طغیان و شیطنت هیچ طغیانگری واهمه نداشته و خم به ابرو نخواهد آورد.

چند روز قبل به نطق قبل از دستور عنصر مریض و واداده ای گوش دادم که در خانه ملت برخلاف مصالح ملت پرخاشگری میکرد، ناجوانمردانه همه فضایل نظام جمهوری اسلامی را منکر بوده و سیاست های وحی آمیز و نجات بخش جمهوری اسلامی را زیر سؤال میبرد، به تسخیر لانه جاسوسی، دفاع مقدس تاخت و تاز می نمود، توانمندی دفاعی کشور و تلویحاً به رکن رکین نظام، به پیشرفت های علمی، صنعتی، فنی و هسته ای نظام و انقلاب معترض بود. خود، در ظاهر نماینده تهران ولی در عمل کانه وکیل مدافع دشمنان غربی به مجلس نفوذ کرده است.

یک عده در کشور سعی دارند در همه موضع گیریها نظام را متهم سازند، همه دستاوردها و فضیلت ها را انکار و دشمن را تبرئه نموده و بزک نمایند و همه خطاهای دشمنان را به گردن جمهوری اسلامی بیاندازند، در حالیکه از اولین روز پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی، این غربیها بخصوص آمریکائیها بودند بنای ناسازگاری گذاشته و هر روز مشکل آفریده و تحریم تدارک دیده اند.

منافقین راتحریک کرده، گروه فرقان را تجهیز کردند، حزب بعث و صدام را غربیها به جان ملت ایران انداخته و نزدیک به ۸ سال پشتیبانی نموده و هر امکانات در اختیارش قرار دادند، حمله طبس را مستقیماً آمریکائیها به راه انداختند، انواع تحریمها را آنها آغازگر بودند و ۴۰ سال است ادامه می دهند و داعش را آنها خلق کردند.

پس سیاست گزاران جمهوری اسلامی در مقابل همه این تحمیلها و تحریمها و ناجوانمردیها به نظر شما آقایان اصلاح طلب و صلح جو در طول این مدت دست روی دست گذاشته و تماشا می کردند؟ پس در چنین فرضیه ای انقلابی لازم نبود. نهضت و قیام، این همه شهید، مجاهدت و فداکاری برای چه بود؟

اگر ولایت فقیه در رأس نبود در عرض ۴۰ سال ایران تکه تکه می شد، وضع ما بمراتب بدتر از افغانستان و عراق و یمن میشد. اگر سپاه نبود کشور هم نبود، این غیرقابل انکار است. اگر آمادگی رزمی، توانمندی دفاعی نبود، اگر سپاه قدس و مدافعان حرم نبودند، وضع ما امروز بمراتب بدتر از غزه و تیره تر از فلسطین و ناامن تر از موصل و حلب و قندهار بود.

چرا بی انصافی؟ چرا حق ناشناسی؟ هر گروه خود را فرشته نجات می پندارد، در حالیکه همه این گروهها و همه این آقایان آمدند و دولت تشکیل دادند، امتحان داده اند، حکمرانی کردند در جاهایی موفق شدند و در جاهایی هم کم آوردند. این نظام اعجازآمیز به امروز رسیده و انشاءالله باذن خدا و عنایات و برکات صدیقه طاهره علیهاالسلام جشن ۴۰ ساله انقلاب را خواهیم گرفت.

کشورداری در این برهه از زمان سهل و ساده نیست، بسیار سخت و سنگین است، انبیاء و اهلبیت چه اندازه دشمن و مخالف داشتند همانها امروز با جمهوری اسلامی مخالفند. هر چقدر دشمن قسم خورده از بیرون فشار می آورد، چند برابر آن یک عده سودجو در داخل کشور را در منگنه قرار می دهند، در مسایل اقتصادی زد و بند می کنند، احتکار می کنند، گرانفروشی و بی انصافی می کنند. برای پول درآوردن خودشان را به هر آب و آتش می زنند، به هر در و دیوار می کوبند.

ما اقرار و اعتراف می کنیم، قطعاً در اداره امور کشور نقصان وجود داشته و مدیریت کشور با مشکلات فراوان مواجه است، مسلماً می شود مملکت را بهتر از این اداره کرده و سروسامان داد، عیوب و نواقص در همه دولت ها بوده و در این دولت بیشتر است، اما این بدان معنا نیست که همه چیز سیاه و نقاط قوت و مثبتی وجود ندارد.

جمهوری اسلامی امروز در موقعیتی قرار دارد که در کل جهان ابرقدرتی بخود اجازه نمی دهد دست خیانت بسوی او دراز کند، در کل روی زمین تنها کشوری است که مستقل بتمام معنا روی پای خود ایستاده است و به سیاست های الهی خود عمل می کند و در موارد لازم به اذن و اجازه قدرتی توجه ندارد، امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی مثال زدنی است.

در جمهوری اسلامی هیچ خبرنگاری را با اره برقی تکه تکه نمی کنند، هیچ بانوی باجلالتی را در وقت ورود به کشور بی دلیل و بی جهت دستبند زده و روانه زندان نمی کنند، همه اقلیت ها در مجلس نماینده دارند و در هر اتفاقی حق رأی دارند، در هر گوشه این جهان استکباری هر جا مظلوم و ستمدیده ای دربند است، تنها جمهوری اسلامی را پشتیبان و تکیه گاه خود میداند

این قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است که در کل منطقه هر جا غربیها و آمریکائیها خواسته سیطره پیدا کند و پایگاه برای خود بزند، خائب و خاسر و منفور خارج شده اند؛ هر جا تعدی و تجاوز نموده بهره ای کسب نکرده اند.
همه را در نخود و لپه و دلار و طلا خلاصه نکنیم، اینها را خودمان کرده ایم، اگر آنهایی که دلار و طلا در خانه جمع کرده اند بیاورند میدان، وضعیت مملکت چنین نمی شود، ۲۰ درصد مشکلات اگر از خارج باشد، ۸۰ درصد آن را خودمان در داخل بوجود آورده ایم.

همه سران استکبار همین که نام آن عبد صالح و انسان مخلص حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران سپاه قدس را می شنوند لرزه بر جانشان می افتد و خوابشان آشفته می شود.

آقای نماینده کذایی! در جمهوری اسلامی، ما زندانی سیاسی نداریم، آنهایی که محدود و محصورند عمدتاً برای امنیت خودشان بوده و کلید رفع حصرشان هر آن در اختیار خودشان است و هر لحظه آزادند؛ رأفت و رحمت جمهوری اسلامی بسیار فراگیر است، این متخلفین هستند که حاضر نیستند راه راست را انتخاب نموده بلوا راه نیندازند، یک کلمه بگویند: رهبر هر چه صلاح می داند ما نیز تابع هستیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.