حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: اطاعت از دستورات متخصصان بهداشت در کنار انابه و دعا کلید دفع بلاست
30 اکتبر 2020 - 17:52
شناسه : 5797
بازدید 191
4

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب امروز ظهر در بیاناتی در قالب #پیام_جمعه توصیه هایی را در مورد لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بمنظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برای همشهریان ارائه کردند به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب، حجت […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب امروز ظهر در بیاناتی در قالب #پیام_جمعه توصیه هایی را در مورد لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بمنظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برای همشهریان ارائه کردند

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه دعا و نیایش دفع بلا کرده و گره ها را می گشاید، اظهار داشت: اما این بدان معنا نیست که همه کارها را به خدا واگذاریم و خودمان هیچ مقدماتی انجام ندهیم.

وی افزود: ما وظیفه داریم از دستورات متخصصان بهداشت اطاعت کنیم، با رعایت پروتکل های بهداشتی مقدمات کار را انجام دهیم و باقی کار در دست پروردگار متعال است، چرا که بلادهنده هم خود اوست و بلاگردان هم خود خداوند است.

امام جمعه بناب تصریح کرد: امروز استفاده از ماسک و اجتناب از اجتماعات دستور ستاد ملی مبارزه با کروناست و اطاعت از آن دستورات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بنابراین ماسک نزدن و عدم رعایت پروتکل ها در اجتماعات نافرمانی است و معصیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه پزشک، پرستار و تخت های بیمارستانی بسیار محدود است، گفت: اگر بی احتیاطی کنیم، خدای ناکرده فاجعه بار خواهد بود؛ پس باید بیشتر مراعات کنیم و کادر درمانی را بیش از این خسته و فرسوده نسازیم.

وی مردم را به صبر، تحمل و رعایت یکدیگر توصیه نموده و تاکید کرد: از عموم مردم درخواست می کنم در این روزهای سخت هوای همدیگر را داشته باشیم و رحم و مروت به خرج دهیم، تا بلکه خداوند در سایه این رحم و مروت و اعمال نیک مان شر این بلا را از سر بشریت دفع کند.

امام جمعه بناب ضمن دعا به شفای مریض ها گفت: برادر مجاهد بزرگوار، حامی حرم، سردار مهدی سبزی بر گردن همه ما حق دارند و شر ظالمین را از مملکت دور کرده اند، خداوند این برادر ما را شفای عاجل عنایت فرماید و همسر ایشان را در جوار رحمت و مغفرت خویش قرار دهد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.