حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اعزازی: عمده مشکلات از عدم اجرای قانون است/ مجلس به وظیفه خود عمل کند
08 مارس 2019 - 9:06
شناسه : 759
بازدید 142
4

نماینده مردم بناب در مجلس: عمده مشکلات از عدم اجرای قانون است/ مجلس به وظیفه خود عمل کند نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور در دهه ۶۰ به مراتب بیشتر از وضع فعلی بود ولی آن مقطع روح قناعت و صرفه جویی در جامعه حاکم بود.  به گزارش بناب […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم بناب در مجلس: عمده مشکلات از عدم اجرای قانون است/ مجلس به وظیفه خود عمل کند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور در دهه ۶۰ به مراتب بیشتر از وضع فعلی بود ولی آن مقطع روح قناعت و صرفه جویی در جامعه حاکم بود.

به گزارش بناب پرس، ضیاءالله اعزازی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان در جمع مسئولان و جمعی از بسیجیان شهرستان بناب با اشاره به مقایسه شرایط کنونی کشور با دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: با تشبیه دوران کنونی به دوران دفاع مقدس توسط برخی دولتمردان، مسئولان نیز باید مثل دوران دفاع مقدس عمل کنند.
وی با اشاره به نکات مهم و ارزشمند بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری افزود: معظم له به این موضوع تأکید کرده‌اند که کارها را باید به جوانان سپرد.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده مشکلات حاکم بر کشور از عدم اجرای قانون است و با طرح این موضوع نباید تمام ذهنها به سمت دولت معطوف شود؛ تمام آحاد جامعه در آن سهیم هستیم.
اعزازی بیان کرد: اگر بخواهیم فرمایشات مقام معظم رهبری در این بیانیه عملیاتی شود، قوای سه گانه و مردم در کنار آن ها باید به نکات آن دقت نموده و در عمل به آن پیشقدم باشند.
وی با اشاره به برخی مشکلات اساسی در کشور تأکید کرد: گرچه تحمل مردم عزیز بسیار بالاست ولی با وجود همه مشکلات مجلس نیز باید به وظیفه نظارتی خود عمل کند.
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم گفت: عدم انجام وظیفه نظارتی به یک آفت در تمام ادوار مجلس شورای اسلامی تبدیل شده است!
اعزازی در عین حال تصریح کرد: استیضاح رئیس جمهور هیچ ایرادی ندارد و آن را قانون بر عهده نمایندگان مجلس گذاشته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: یک سال طول کشید تا طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس طرح شود و متأسفانه وقتی حرفی از استیضاح به میان می‌آید انگاز چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد در حالی که این کار جزو وظایف نمایندگان است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.