حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3100 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اختلاف خانوادگی در بناب رنگ خون گرفت
18 آوریل 2020 - 14:02
شناسه : 4038
بازدید 60
4

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشته شدن یک خانم ۳۰ ساله بر اثر اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل وی در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی برکشته شدن خانم ۳۰ ساله در یکی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشته شدن یک خانم ۳۰ ساله بر اثر اختلاف خانوادگی و دستگیری قاتل وی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی برکشته شدن خانم ۳۰ ساله در یکی از محلات بناب، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند که خانم ۳۰ ساله از ناحیه اعضای بدن مورد ضرب و جرح قرار گرفته و متاسفانه فاقد علایم حیاتی است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، پس از کسب اطلاعات اولیه با اقدام و تلاش به موقع، سریع و هوشمندانه، قاتل را که شوهر مقتوله بوده شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ شفقی اظهار کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به قتل همسر خود با ضربات چاقو اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.