حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور بناب برگزار شد
10 نوامبر 2020 - 15:17
شناسه : 5881
بازدید 163
6

غنی زاده : محور اصلی ما در دانشگاه تولید علم کاربردی، مهارتی و تخصصی است/ شهرستان بناب هم از لحاظ نخبه پروری و هم از لحاظ علمی و اقتصادی دارای استعداد است به گزارش بناب پرس، ابوالفضل غنی زاده در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور بناب، با تقدیر و تشکر از دکتر […]

ارسال توسط :
پ
پ

غنی زاده : محور اصلی ما در دانشگاه تولید علم کاربردی، مهارتی و تخصصی است/ شهرستان بناب هم از لحاظ نخبه پروری و هم از لحاظ علمی و اقتصادی دارای استعداد است

به گزارش بناب پرس، ابوالفضل غنی زاده در مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور بناب، با تقدیر و تشکر از دکتر راد مرد رئیس سابق این دانشگاه، وی را به راد مردی تشبیه کرد و گفت: ایشان فردی پرتلاش و دلسوز بوده و از کمترین امکانات بیشترین استفاده را برد و این مرکز علم و تربیت را آبرومندانه اداره کرد، بطوری که هیچگونه بی انضباطی و چالشی در مدیریت وی اتفاق نیفتاد؛ و انشاءالله در واحدهای دیگر از مدیریت ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: دکتر زرافشان، رئیس جدید دانشگاه، نیز واقف به ریز و درشت مسائل دانشگاه و در جریان امور دانشگاه هستند و از ایشان انتظار داریم که علاوه بر جذب دانشجو با اهتمام به کارهای مهارت آموزی یک دانشجوی کارآفرین و تولید اشتغال به جامعه تحویل دهد.

معاون آموزش دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: اکنون متاسفانه جامعه طوری پیش رفته است که امید به زندگی در مردم کاهش یافته است، و این امید آفرینی به وضعیت علمی و مهارتی دانشگاه ها بستگی دارد.

غنی زاده با بئان اینکه دانشگاه شاخصه توسعه هر کشور بوده و باید براساس نیاز جامعه پیش برود، خاطرنشان کرد: در گذشته با توجه به تعداد بالای دانشجو توسعه کمی مراکز علمی مورد توجه بود، اما امروز توقع جامعه از دانشگاه توسعه کیفیت است و این امر مسئولیت مراکز علمی را سنگین تر کرده است که در این راستا محور اصلی ما در دانشگاه تولید علم کاربردی، مهارتی و تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بناب با توجه به جریاناتی که قبلا اتفاق افتاده و دیده ایم، هم از لحاظ نخبه پروری و هم از نگاه علمی و اقتصادی، شهری دارای استعداد است؛ بنابراین باید از دید متفاوت به این شهر نگریست و از سویی این نگاه متفاوت به دانشگاه، امروزه باعث ایجاد انتظارات بیشتری از آن شده است.

غنی زاده همچنین گفت: دانشگاه باید اقدام به گره گشایی از مشکلات جامعه کند، در غیر اینصورت خود تبدیل به معضلی برای جامعه شده و منجر به افول علم و امید در سطح جامعه می شود که در این راستا نیز ما نیاز به همکاری و تبادل تجربه، رایزنی و همفکری با مسئولان و بزرگان شهر داریم تا در مسیر پیشرفت شهر و پیشبرد اقتصاد قدم برداریم.

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر رادمرد رئیس سابق، طی حکمی از سوی وزیر علوم، دکتر عطا الله زرافشان رسما بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور بناب منصوب شد.

تصاویر:

 

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.