حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آمار قطعی مثبت مبتلا به کروناویروس در بناب تاکنون ۳ نفر است/ یک نفر مبتلا به این ویروس فوت شده است
09 مارس 2020 - 13:36
شناسه : 3636
بازدید 119
4

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از شناسایی ۳ مورد مثبت قطعی بیمار کرونایی و فوت یک نفر از آن ها در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس، نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از بستری ۲۳ نفر و فوت ۶ نفر […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از شناسایی ۳ مورد مثبت قطعی بیمار کرونایی و فوت یک نفر از آن ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس، نیرپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از بستری ۲۳ نفر و فوت ۶ نفر به علت بیماری های تنفسی از ابتدای این ماه تاکنون در شهرستان بناب خبرداد و افزود: جوان ترین فوتی از بین این افراد ۶۷ سال سن داشته و از این تعداد ۳ مورد مثبت قطعی بیمار کرونایی داشتیم که تنها یک نفر منجر به فوت شده و ۲ نفر دیگر هم اکنون تحت درمان هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وضعیت کنونی شهرستان تصریح کرد: هم اکنون ۹ نفر بیمار تنفسی در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب بستری هستند که هنوز جواب آزمایش های تشخیصی آنها اعلام نشده است.

دکتر نیرپور در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا در بناب از اختصاص بیمارستان امام خمینی تنها به امر بستری بیماران تنفسی خبر داد و افزود: بیمارستان شهدا برای بیماران دیگر اختصاص یافته است و از مردم خواهشمندیم برای گرفتن خدمات برای بیماران غیر تنفسی به بیمارستان امام مراجعه نکنند.

وی تصریح کرد: مرکز بهداشت عسگرآباد نیز به عنوان مرکز غربالگری بیماران تنفسی راه اندازی شده است و ۱۶ ساعت در روز فعال بوده و بهتر است افرادی که علایمی از این بیماری در خود احساس می کنند به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت بناب در ادامه با تاکید بر عدم حضور مردم در اجتماعات، مسافرت و میهمانی ها افزود: در روزهای آینده از شیوع این اپیدمی در شهرستان به شدت نگران هستیم و بهتر است مردم علاوه بر رعایت بهداشت فردی از حضور در اجتماعات هم پرهیز کنند

وی همچنین با اشاره به اقدامات خیرخواهانه مردم بناب در برهه کنونی افزود: کمک های مالی مردم در این شهرستان جهت مقابله با این بیماری واقعا بی نظیر بوده است.

خانبابائی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب نیز در این نشست از راه اندازی خط تولید ویژه ای در یکی از کارخانه های شهرستان جهت تولید مواد ضدعفونی کننده خبر داد و افزود: در روزهای گذشته ۱۰ هزار عدد مایع ضدعفونی کننده تولید این کارخانه با نرخ ۳۰ هزار تومان و همچنین ۳ هزار عدد ماسک در بین داروخانه های شهرستان توزیع شده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.