حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آغاز ثبت نام دوره های اوقات فراغت تابستانی مرکز آموزشی فنی و حرفه ای
11 آگوست 2020 - 19:25
شناسه : 5098
بازدید 98
6

رئیس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان بناب از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی مرکز فنی حرفه ای در این شهرستان خبر داد. بهروز آشام در گفتگو با خبرنگار بناب پرس، از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی مرکز فنی حرفه ای بناب خبر داد و گفت: برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در فصل […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان بناب از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی مرکز فنی حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

بهروز آشام در گفتگو با خبرنگار بناب پرس، از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی مرکز فنی حرفه ای بناب خبر داد و گفت: برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان علاوه بر مرکز آموزش فنی حرفه ای در سکونتگاههای غیررسمی نیز بصورت پایلوت در محله باقرآباد و مسجد صحرا دوره های خیاطی (مانتو دوزی) ویژه خانم ها را فراهم کرده ایم تا مردم بتوانند بصورت عملی و فنی در برخی زمینه ها آموزش ببینند و براحتی بتوانند ضمن اخذ گواهی کار، وارد بازار کار شوند.

رئیس سازمان فنی وحرفه ای بناب با اعلام فهرست کلاس های سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر لوازم خانگی، برق ساختمان، پرورش قارچ خوراکی، پیوندزنی درختان میوه و خیاطی (مانتودوزی) افزود: متقاضیان جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک لازم شامل فتوکپی شناسنامه کپی کارت ملی یک قطعه عکس ۴×۳ و هزینه ثبت نام به واحد پذیرش فنی و حرفه ای مراجعه کنند.

آشام ظرفیت و آمار دوره های آموزشی در سال ۹۸ را ۳۵۰ هزار نفر بر ساعت عنوان کرد و گفت: ما این آمار را به ۴۰۰ هزار نفر بر ساعت در سال گذشته افزایش دادیم.

وی همچنین افزود: ظرفیت هر کارگاه در طول دوره آموزش ۱۴ نفر است که فعلا در شرایط کرونایی ۳ روز در هفته و با ۷ نفر با رعایت فاصله گذاری اجرا می شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای بناب غرفه های آموزشی این مرکز را بشرح ذیل برشمرد:
تعمیر لوازم خانگی درجه ۲، کارور PLC، پکیج، سردکننده، کولر گازی خانگی و خودرویی، جوشکاری، برق، کشاورزی (پرورش قارچ، پیوندزنی، زعفران کاری و اسانت گیاهان دارویی)، فناوری خودرو (اتومکانیک، برق خودرو و تنظیم موتور) و طراحی دوخت ویژه خواهران (مانتو و ضخیم دوزی)

آشام در خاتمه تصریح کرد: آموزش در صنایع (کارخانجات) آموزش در دانشگاه و آموزش در حوزه علمیه (خواهران و برادران) از کلاس های آموزشی برون مرکز این مجتمع آموزشی می باشد.

آدرس: جاده بناب – تبریز بالاتر از انرژی اتمی؛ مرکز فنی و حرفه ای بناب

شماره ارتباط مستقیم با رئیس مرکز:
۰۴۱ – ۳۷۷۸۰۲۵۸

شماره تماس با مرکز آموزش:
۰۴۱ – ۳۷۷۸۰۲۵۳-۵۵

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.