حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 2985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
جذب ۵۵ درصدی اعتبارات سفرهای ریاست جمهور برای رفع موانع تولید آذربایجان شرقی
16 ژانویه 2024 - 19:20
شناسه : 16321
بازدید 172
2
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خبر داد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از جذب ۵۵ درصدی اعتبارات سفرهای ریاست جمهور برای رفع موانع تولید استان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش بناب پرس، محمد کلامی، سه شنبه، ۲۶دی ماه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک عالی نسب شهرستان بستان آباد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور ۱۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع موانع تولید و اشتغال این استان اختصاص یافت، گفت: تاکنون ۹۰ هزار میلیارد ریال از اعتبار تخصیص یافته ۲ سفر جذب شده است.

وی افزود: جذب ۳۰ هزار میلیارد ریال در دست اقدام است و طرح‌های مربوط به جذب این اعتبار معرفی شده است.

وی گفت: ۵۰ هزار میلیارد ریال نیز از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده و طرح‌های مربوط برای جذب این اعتبار به بانک‌ها معرفی می‌شود.

کلامی، با بیان اینکه در راستای عمل به شعار سال مقرر شده بود که اداره کل صمت، سازمان جهاد کشاورزی و میراث‌ فرهنگی استان ۲۸۵ واحد را احیا کنند، ادامه داد: اکنون از این تعداد، ۲۲۰ واحد در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن احیا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: علاوه بر این تسهیلات، ۷۱۰ میلیارد ریال نیز برای واحدهای دارای مشکل آذربایجان شرقی اختصاص‌یافته است که تا کنون چهار واحد از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی افزود: مشکلات شهرک عالی‌نسب با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و مدیران تولیدی و صنعتی این شهرک بررسی و برحسب اولویت‌بندی و وظایف دستگاه‌ها، اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه:   http://bonabpress.ir/?p=16321

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.